Medlem
Nintendo DS

Flyger iväg till staterna i övermorgon (eller ja, imorgon om vi ska vara tidsenligt korrekta) och blir kvar där över Jul. Och som vi alla vet innebär Jul presenter, så min tanke var att försöka rikta in sig på att komma över en DS lite!

Först tänkte jag på Wii! Men attans, den rackarn är ju regionslåst

Så nog med babbel och till frågan: Är DS:en regionslåst eller inte? Hittar inget om detta.
If not så ska jag sikta in mig på en sån.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Ingen regionslåsning, nej. Nintendos bärbara har såvitt jag vet aldrig haft det

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Ingen regionslåsning, nej. Nintendos bärbara har såvitt jag vet aldrig haft det

Thank you! bäste peak! :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Gör även så att du kollar det svenska utbudet av spel och jämför med Usa om de har några andra fina spel som inte kommer komma hit lr som inte finns här än. Då har du ju en fin liten sak i din samling så att säga

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

Gör även så att du kollar det svenska utbudet av spel och jämför med Usa om de har några andra fina spel som inte kommer komma hit lr som inte finns här än. Då har du ju en fin liten sak i din samling så att säga

Det ska jag ha i tankarna.
Då är frågan, vilka spel är bra då? Har inte lirat något DS spel överhuvudtaget :S

Brain academy ser lite småkul ut men skulle gärna ha nåt annat lite mer avancerat

Så bomba gärna på med lite tips på några schyssta speltips. 8)

*Edit*
Hittade Elite Beat Agents och det verkar riktigt roligt, nån som spelat detta?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Brain academy e nice som fan. Å det sista du nämnde elite beat agents har ja testat å d va galet kul så ja köp det. Kolla även i USA, de brukar ha rätt bra koll där själva på va som e hippt. annars kan du ju kolla nintendos amerikanska hemsida å kolla nysläppen där

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

Brain academy e nice som fan. Å det sista du nämnde elite beat agents har ja testat å d va galet kul så ja köp det. Kolla även i USA, de brukar ha rätt bra koll där själva på va som e hippt. annars kan du ju kolla nintendos amerikanska hemsida å kolla nysläppen där

Jo jag är redan i USA och tittar för fullt.
Det tråkiga är att alla DS är freaking slutsålt överallt...

Får hoppas det kommer in ett par innan man drar hem :baby:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

beställde en svart DS Lite nyss tillsammans med New super mario bros, Animal Crossing och Resident evil, har inte ägt en konsol sedan super nintendo så jag är mäkta exalterad över att få lira på en hederlig nintendokonsol igen!! :heart:


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

NDS:en är riktigt rolig. Spelar själv gärna sudoku när jag är ute och reser. Tyvärr så finns det också många dåliga spel också så det gäller att akta sig. Spelen är lite smådyra också. :/

Medlem
Skrivet av rille_001:

Spelen är lite smådyra också. :/

say wha??


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

här är en lista med spel jag tycker man borde ha

Advance Wars Dual Strike
Mario & Luigi Partners in Time
New Super Mario Bros
Super Mario 64 DS
Super Princess Peach
TETRIS DS
Trauma Center Under the Knife
Yoshi Island DS
Yoshi Touch & Go
Final Fantasy III
BOMBERMAN LAND - TOUCH!
Children Of Mana
Bubble Bobble Revolution
Rayman DS
Cooking Mama
Rainbow Islands - Evolution
Animal Crossing - Wild World
Mario Kart DS
Theme Park


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

[quote=BearClaw]

Skrivet av rille_001:

Spelen är lite smådyra också. :/

beställ från axelmusic.com spelen kostar ungefär hälften av vad dom gör i sverige + att sidan har tullfritt och nästintill fraktfritt


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

1
Skriv svar