Vilka spel köpte du?

Medlem
Vilka spel köpte du?

Vilka spel och varför, vad tyckte du om dem?
(Tog bara de jag antar är populärast)

Själv har jag inte fått Zelda än utan får de väl på måndag... suck....
Började få ont i armarna av en helkväll med Sports så åkte iväg i lördags och köpte CoD3 vilket funkar otroligt bra! Kan inte tänka mig att spela FPS på många andra sätt! Inget lagg i siktet eller sådana störande saker utan det flyter på och funkar fin fint! Helt klart över förväntan, grafiken ser jag ingen anledning att klaga på heller. Visst, det ser säkert snyggare ut på xbox360 men jag har ingen sådan och det är snyggt nog för att jag inte ska påpeka att de inte ser helt okej ut. Enda jag haft problem med är sista rörelsen när man håller på med bomberna.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Zelda (duh!) och Wii Play. Nog många som köper Wii Play för att det är brist på separata wiimotes
Red Steel önskar jag mig i julklapp


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Fick inte tag på någon maskin men köpte Zelda och CoD3 ändå. Spelade dock lite på en polares wii och COD3 styrning gillar jag inte alls så jag kommer nog undvika fps till wii.
Bästa spelet är helt klart bowling, sjukt kul är det.

Medlem

Jag lyckades inte få tag i något Zelda men förhoppningsvis får jag ett till veckan. Däremot så köpte Wii Play, framförallt för den extra kontrollen.


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem
Skrivet av Gaara:

Fick inte tag på någon maskin men köpte Zelda och CoD3 ändå. Spelade dock lite på en polares wii och COD3 styrning gillar jag inte alls så jag kommer nog undvika fps till wii.
Bästa spelet är helt klart bowling, sjukt kul är det.

Jag tror kontrollen tar en stund att vänja sig vid och dessutom känns det nog anorlunda med olika spel. Men jag har inte testat COD3 så ja vet inte


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Köpte Cood 3 idag och jag visste at det inte var multiplayer på det, men varförstår det så på baksida ?

Förövrig ett jävligt kul spel, älskar hur kontrollen är så pass anpassad till spelet. och jag älskar att spela som Skotte

Inaktiv

Köpte Red Steel eftersom jag får Zelda i julklapp.


signatur
Medlem

Tjohoo. Idag fick jag äntligen Zelda, har suttit och spelat som en tok och mitt seminarium på fredag är helt klart i farozonen!


signatur

4173 7437 3674 5870

1
Skriv svar