Wii som inte fick tag på någon xtra handkontroll...

Inaktiv
Wii som inte fick tag på någon xtra handkontroll...

ok..plats 34/40 i den "garanterande kön" på mediamarkt i göteborg så en konsoll plus zelda inhandlades.
Men gud sicket sug det var efter en extra handkontroll...tog ju slut direkt.

för övrigt har jag spanat runt på elgiganten,onoff utan resultat.
Tycker mediamarkt satsade sååå mycket mer.
En stor skärm med zelda igång samt dedikerad Wiihylla,saknades helt hos de andra.

Någon som vet när komponentkablaget,samt dessa handkontroller kommer in igen ?

Flakmonkey

Hade samma problem, köpte min på On Off och frågade efter både komponentkabel och extra wiimote... Visserligen hade de en Wiimote, men bara bundlad med Wii Play :/ Blev att jag köpte det, men lite svagt av Nintendo ändå... De hade också flertalet Nunchucks av någon anledning, varför man nu skulle vilja ha en sån om man inte kan köpa en wiimote... komponentkabel hade de ingen alls och de hade ingen på pc city som jag gick till efteråt heller... blir att kolla på Game i helgen

Medlem

Skumt att det finnsdler nunchucks när det är tvärt om i USA, brist på nunchucks mengott om Wiimotes. Tråkigt att det inte finns några RGB-SCART-kablar än också, Zelda ser inte kul ut med de sunkiga kablarna som medföljer


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Fanns massa handkontroller idag på mediamarkt i göteborg,så jag köpte mig ett set till + rayman raving rabbids till barnen

sicket helsjukt lir..jag är minst lika speltokig i det som barnen om inte värre..grymt kul.

Sen la jag märke till att både kontrollerna samt spelet inte är från Bergsala ab,kanske därför tillgången är större på mediamarkt?
går alldeles utmärkt med engelsk manual..

Medlem

Tänkt införskaffa en till Wiimote och just Rayman liret, kaninerna verkar rätt sköna + speluppläggen..

Det är väl Rayman eller krigsspelet (inte det med svärd och pistol-tjosan)


signatur
1
Skriv svar