Nintendo Wii incoming!

Medlem
Nintendo Wii incoming!

Jaha då fick man sitt kollinr och ett grattis brev i mailboxen. Imorgon när posten kör ut till stans alla utlämningsställen så ligger alltså min och sambons Nintendo Wii där tillsammans med Zelda:twillight princess. Ska bli riktigt intressant att koppla in konsolen och se vad kontrollerna går för.

Men i vanlig ordning så ska man jobba hela helgen inklusive fredag kvällen :evil:.
Då arbetskamraten fick sin förstfödda son i veckan kan man inte annat än hoppa in istället för honom.

Så hur som helst, blir en rush till Statoil(mitt närmsta postserviceställe för upphämtning) sedan lika snabb rush hem för att försöka njuta ett par timmar innan arbete kallar.

Antar att detta blir en av de få helger sedan min barndom där timmarna känns som dagar. Men så är livet när man jobbar.

Några fler förboknings nissar som fått era Kollinr i mailboxen än?
Förbokade själv på Dustin och trodde jag vart sent ute(ca, 3-4 veckor sedan) men tro det eller ej så fick jag ett "grattis" mail ifrån dem strax innan "Kollinr och din order är skickad" mailet kom.

Ska faktiskt iväg och handla nu så får väl passa på att kasta ner en duglig batteriladdare så man kan ladda upp batterierna till kontrollerna när de börjar ta slut.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Jag har bokat min på EB i Gävle och jag kommer sitta som klistrad på deras dörr tills dom öppnar
Och till er som inte bokat en i Gävle, I brought my pepperspray

Hoppas du njuter riktigt ordentligt av de få timmar i helgen, jag ska också jobba i helgen men jag ska jobba nattskift, ska fråga chefen om man få ta med sig wiin

Medlem

Jag hinner spela ett par timmar imorgon innan jobbet. Sen blir det en riktig spel-helg!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar