att få tag på Wii utan att boka ?

Medlem
att få tag på Wii utan att boka ?

har ingen möjlighet att komma till någon butik den dagen Wii släpps men kanske kan dagen efter,

kan det vara möjligt att någon butik har nån maskin kvar,
helt omöjligt kanske det inte är.

gamers går ju till ställen som eb games typ eller siba, elgiganten,
ställen som toys are us kanske har maskiner som ingen tänker på, lol
fast då lär dom vara dyra på såna sketställen..

hoppas kan man ju alltid

fast om man nu missar denna första sändningen till sverige, när kommer nästa släpp då tro...

Medlem

januari har Webhallen sagt

Medlem

Webbhallen garanterar att de 50 första som kommer kl 00:01 (mellen torsdag och fredag altså) får en Wii. Lär bli lite kul aktiviteter, Wii-demostation och så innan midnatt. Ta med en DS, det lär finnas folk att spela med där medans man står i kö!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Hörde att webhallen hade köpt hälften av alla wii som finns i sverige till releasedan och varje butik skulle få en egen pall.

Medlem

tror inte det ska vara jätteproblem att få tag på det på typ onoff eller elgiganten om man är där när de öppnar


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

elgiganten är billagst tror jag, de säljer sina för 2599, medan de flesta andra säljer för 2699

Inaktiv

då skulle jag dra till onoff, lär vara längre kö på elgiganten om de är 100 spänn dyrare. i min mening spelar inte 100 spänn så stor roll om du ändå ska casha ut över 2500

Medlem
Skrivet av yonaz:

Webbhallen garanterar att de 50 första som kommer kl 00:01 (mellen torsdag och fredag altså) får en Wii. Lär bli lite kul aktiviteter, Wii-demostation och så innan midnatt. Ta med en DS, det lär finnas folk att spela med där medans man står i kö!

Dom 100 första är det faktiskt

Inaktiv

Åk till Italien, där släpps Wii den 7:e. Annars finns det en del butiker runt om i europa som redan börjat sälja Wii, i PAL format.

Medlem

Kommer bli svårt för oss som tänker "ÄH jag tar bussen ditt runt 12 å fixar en" För efter att läst på nintendos forum ser man att många små nördar ska köa länge, vissa har även fått sina föräldrar att köa... jag som inte ens fick min farsa att komma på min student HA!
Så vi får see om jag får tag i en, har lovat polarna öl wii sports i helgen :S kanske blir text tv och vatten ist

Bästa vore om man hittade något ställe avskilt men som sagt alla butiker får svin lite i butikerna stora kanske MAX får 50 var...
Så tror att 10.01 den 12.08 Slår jag en liten snor unge på käften för att sedan sno ett wii och springa mot utgången


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av yonaz:

Webbhallen garanterar att de 50 första som kommer kl 00:01 (mellen torsdag och fredag altså) får en Wii. Lär bli lite kul aktiviteter, Wii-demostation och så innan midnatt. Ta med en DS, det lär finnas folk att spela med där medans man står i kö!

Dom 100 första är det faktiskt

Fel, det är de 50 första som får köpa sitt Wii för 3299:-

Inaktiv
Skrivet av sirdavva:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av yonaz:

Webbhallen garanterar att de 50 första som kommer kl 00:01 (mellen torsdag och fredag altså) får en Wii. Lär bli lite kul aktiviteter, Wii-demostation och så innan midnatt. Ta med en DS, det lär finnas folk att spela med där medans man står i kö!

Dom 100 första är det faktiskt

Fel, det är de 50 första som får köpa sitt Wii för 3299:-

Först var det 50, men dom ändrade det typ igår eller i förrgår till dom 100 första istället. Sen var du en tusenlapp för dyr, 2299:- ska det vara.

[http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=717]

Medlem

aaa jag upptäckte det idag också, sorry hade inte sett att dom ändrat det från 50 till 100... dock gick jag förbi där idag efter plugget och det var över 100 där så jag gick hem och sov istället ^^

1
Skriv svar