campa inför wii?

Inaktiv
campa inför wii?

är det nån som kommer att campa för att få sin wii? läste nyss på loading.se att det e nåra snubbar som har börjat campa redan utanför webhallens butik... hur har ni planerat det hela då?

själv har man det lungt... brorsan har förhandsbokat wii och zelda så gissa vem som kommer att snylta på hans fredagen den 8


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Hm, undrar om de som börjat campa redan nu tagit fel på datumen? Och campar inför det japanska släppet den andra dvs?

Medlem

Hoppas det blir snöstorm, muaahaha!

Sex dar i förväg är väl lite för extremt tycker jag, hade själv campat högst ett dygn för en wii inte mer.


signatur

<3

Jee
Medlem

Köper den när priset har sänkts en aning.


signatur

Eller inte?

Medlem

hoppas muterade råttor äter upp deras fingrar när dom sover

Inaktiv

kommer väl inte direkt å campa. Däremot lär ja köpa mig en konsol direkt på fredagen... Muckar samma dag å får in 24.000kr på kontot...blir nog rätt bra med wii prylar för det

Medlem

Tur att man bokat då ^^


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Kommer väl ta en titt utanför affären 30min innan de öppna på fredagsmorgonen och se hur mycket folk det är som väntar om det är någon ide att ställa sig i kö.
Inte faen kommer jag stå ute flera dagar o campa iaf

Medlem

Jag campade ca 2h inför inför midnatts-releasen av GC, där nånstans går min smärtgräns Men då fick man provspela lite GC-spel som Resident Evil och Luigis mansion en timme innan releasen.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv
Skrivet av yonaz:

Jag campade ca 2h inför inför midnatts-releasen av GC, där nånstans går min smärtgräns

typ samma här... kan som mest tänka mig att komma efter skolan å stå där till midnatt... men 168 timmar! ( 7*24=168 )


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem

Det är väl mer en kul grej att göra någonting sånt.. Har massa kompisar som brukar campa inför events mest för att det är skoj att vara först. Det går nog att få tag på en Wii även om man inte campar 6 dagar innan

Inaktiv
Skrivet av zAjben:

Det är väl mer en kul grej att göra någonting sånt.. Har massa kompisar som brukar campa inför events mest för att det är skoj att vara först. Det går nog att få tag på en Wii även om man inte campar 6 dagar innan

sant, det kanske vore kul att vara där en 2-3 dar innan men inte en vecka... lite väl mycket :\


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

d0e
Medlem

Tycker det är ballt. Vissa går på konserer och andra står utanför butiker i väntan på nåt.

1
Skriv svar