När släpps Wii ?

Inaktiv
När släpps Wii ?

Nån som har kolla på när Wii kommer till närmsta Lekplanet ???

Medlem

Inget datum än, och jag tror inte det kommer sättas än på ett tag. Kommer väl veckorna innan de planerar släppa det


signatur

Videomupp

Medlem

Troligvis kommer datum/pris ges i mitten av september.

Flakmonkey

På TGS kanske? ^^ Är ju bara ett par veckor kvar tills dess \o/

Medlem

Det verkar som att det blir nån gång i november, men inget officiellt datum finns.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

den 14nde september får vi veta priset och release datum, när Nintendo håller en särskild presskonf i (New York?)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

den 14nde september får vi veta priset och release datum, när Nintendo håller en särskild presskonf i (New York?)

I New York, Japan och i London samtidigt (inom 24 timmar). Antar att det är då de avslöjar datum och pris. Hoppas de visar lite nya grejer också


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Stabilt......det börjar klia nu....

Inaktiv
Skrivet av yonaz:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

den 14nde september får vi veta priset och release datum, när Nintendo håller en särskild presskonf i (New York?)

I New York, Japan och i London samtidigt (inom 24 timmar). Antar att det är då de avslöjar datum och pris. Hoppas de visar lite nya grejer också

Stämmer bra det, dom har sagt att dom har någon mer hårdvara att visa upp.

Känns ju inte som om Wii kommer i Nov faktiskt iom dessa events dom ska ha nu. Varje event ska vara 6 timmar långa och det känns mer som en kickoff. Varför ha dessa events på 6 timmar och sedan släppa Wii hela 2 mån efter ? Okt känns mycket mer troligt, 2 Okt HOPPAS!!

Medlem

Hårdvaran de visar blir nog slutgiltiga versioner av olika atachments som Classic Controller och Zapper. Har bara varit prototyper förut.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv
Skrivet av yonaz:

Hårdvaran de visar blir nog slutgiltiga versioner av olika atachments som Classic Controller och Zapper. Har bara varit prototyper förut.

Ja det kan stämma, men dom har sagt att dom har en hårdvaruhemlighet kvar att avslöja så det är nog inte någon av dom.

Inaktiv
Skrivet av sumodl:

Känns ju inte som om Wii kommer i Nov faktiskt iom dessa events dom ska ha nu. Varje event ska vara 6 timmar långa och det känns mer som en kickoff. Varför ha dessa events på 6 timmar och sedan släppa Wii hela 2 mån efter ? Okt känns mycket mer troligt, 2 Okt HOPPAS!!

I en video för någon månad sedan från officellt (?) håll såg man en tjej i en scen med en tröja där det klart och tydligt står "USA 101" vilket startade rykten om att lanseringen (i USA) skulle ske den 1:a oktober. Vi får väl se


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av Nolite:
Skrivet av sumodl:

Känns ju inte som om Wii kommer i Nov faktiskt iom dessa events dom ska ha nu. Varje event ska vara 6 timmar långa och det känns mer som en kickoff. Varför ha dessa events på 6 timmar och sedan släppa Wii hela 2 mån efter ? Okt känns mycket mer troligt, 2 Okt HOPPAS!!

I en video för någon månad sedan från officellt (?) håll såg man en tjej i en scen med en tröja där det klart och tydligt står "USA 101" vilket startade rykten om att lanseringen (i USA) skulle ske den 1:a oktober. Vi får väl se

Hehe det är så mycket rykten och spekulationer just nu så att jag blir galen snart Men nu är det iaf inte många dagar kvar innan vi vet datum, pris osv.

Det kommer bli en tufft på jobbet nästa vecka, vänta i 3 dagar till den 14 kommer att knäcka mig med det jobbet jag har.

Medlem

Ska förboka den imorrn på EB^^ Låter som en bra ide att göra det innan dem är alla bokade.


signatur

Videomupp

Inaktiv

det senaste jag läste var 24e november för 149£, men inget officiellt.

Medlem

Det snackas en del om 150£, 250$, 2500kr och 25000yen. Ser ni mönstret? Tror det är ganska realistiska förväntningar.
De har förresten producerat färdiga consoller sedan i juli sägs det, då lär de inte vara någon brist vid release till skillnad mot en annan konsol som släpps med ynka 500.000 enheter totalt *host*PS3*host*


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

8 december i sverige

1
Skriv svar