Inaktiv
Förbokat Wii

Tjo, tänkte bara höra om det är någon eller några som förbokat Wii. Jag hittade den på nån sida som jag inte minns namnet på just nu, men tyckte det var svårt att hitta någonstans att förboka Wii på, men PS3 kan man fan boka överallt.

Inaktiv

Jag kommer förboka direkt när webhallen har det!


signatur

sleeplezz

Medlem

Håller med, finns inte att förboka någonstans.
Är väl iofs för att de inte kommit med ett datum ännu, till skillnad från PS3 som kommit med 2, 3, 4, 5 datum


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

jo det finns att förboka, inte på webhallen dock, men kan posta en länk strax.

EDIT: här kommer en länk till sida. jag har aldrig beställt därifrån så valde att betala med postförskott.
Megastore

Medlem

Har handlat hos megastore många gånger och det går bra med postförskott, förskottsbetalning och över disk lokalt. Fick problem när jag köpte Lamentation då den inte fanns på lager utan de skulle beställa men fanns inte alls men fick då bara pengarna tillbaka.


signatur
Inaktiv

Tack TixFrix, låter bra att det är en seriös butik.

Inaktiv

Har också beställt av Megastore. Inga problem.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Inaktiv

vill bestella men får inte men när jag har 2500 som jag tjenar lätt, då tänker jag köpa den.

Inaktiv

Har bestellt en WII:D:D:D:D:D

Flakmonkey

Väntar tills man kan förboka på webhallen, men så fort det går så

Medlem

mjo, megastore har jag inga bra erfarenheter av :\


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Flakmonkey

Är inte för att jag har dåliga erfarenheter av megastore, utan för att jag gillar webhallen

Inaktiv
Skrivet av w4rhog:

mjo, megastore har jag inga bra erfarenheter av :\

varför inte?

Medlem
Skrivet av jimmi:
Skrivet av w4rhog:

mjo, megastore har jag inga bra erfarenheter av :\

varför inte?

sist jag beställde därifrån tog det ett par månader innan jag fick vad jag skulle


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av jimmi:
Skrivet av w4rhog:

mjo, megastore har jag inga bra erfarenheter av :\

varför inte?

sist jag beställde därifrån tog det ett par månader innan jag fick vad jag skulle

usch då, det är ju inte direkt upphetsande

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av jimmi:
Skrivet av w4rhog:

mjo, megastore har jag inga bra erfarenheter av :\

varför inte?

sist jag beställde därifrån tog det ett par månader innan jag fick vad jag skulle

Och det berodde på? Inte i lager och inte i lager hos leverantör? Då kan man alltid avboka och köpa från nån som har istället.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Och det berodde på? Inte i lager och inte i lager hos leverantör? Då kan man alltid avboka och köpa från nån som har istället.

Fick beskedet att det (Family Guy S1-3) inte fanns i lager - troligen så fanns det inte hos leverantören heller, med tanke på hur lång tid det tog. Hade jag bara fått raka svar från början så skulle jag antagligen beställt nån annanstans istället.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

"Pris och releasedatum är preliminärt!"

Tänker juh inte betala över det som står iaf, det är säkert!

Inaktiv

två o fem är ju inte så farligt, eftersom nintendo inte satt något pris än är det ju svårt att veta. och alla sidor och affärer kör med preliminära priser och datum till något officiellt är sagt. sen kan man alltid avboka

Medlem

2500kr kostade GameCube vid release. Jag tror inte Wii kommer kosta mer än så.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv
Skrivet av yonaz:

2500kr kostade GameCube vid release. Jag tror inte Wii kommer kosta mer än så.

Nej max 3000 kr, antar jag det blir. Fast jag vet inte om jag ska förboka eller vänta någon månad efter realesen eftersom Gamecube sjönk i pris relativt fort. Dessutom är jag inte säker på om jag kommer ha tillräckligt mycket penger till prämieren... :\


signatur

Good experience.

Medlem

Ligger den på 3000 tycker jag att det är mycket. Mer än jag förväntat mig. För 3000 kan du idag få X0 Core med DoA4.

Medlem

satte de inte taket på wii till 250 euro?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

satte de inte taket på wii till 250 euro?

Saker har en förmåga att kosta mer när det når Sverige.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Flakmonkey

Tror inte de sagt något tak... det är väl vad analytiker sagt att den borde kosta

Ett tak är sagt, från början var det 300$ men på senare tid har jag hört att de ändrat det till 250$. Osäker på det senare "taket", men det första vet jag med säkerhet är officiellt.

Medlem

Har de sagt nåt om regionslåsning på konsolen? Tänker nämligen inte köpa nån i sverige om de låser den.


signatur
Flakmonkey

Läste om att de funderar på det, iom att regionsfrihet har varit lite av en succé till DS

Medlem

Handhelds har aldrig varit låsta från nintendo. Antar bara att det är först med DS som folk har fattat det.


signatur
12
Skriv svar