NEXT-GEN Console WARS (Combo) Poll...

Inaktiv
NEXT-GEN Console WARS (Combo) Poll...

En combo poll för hur ni har tänkt att skaffa era konsoler just nu.

Mina val blir till en början, Wii, sen får det kanske bli en 360 när priset är nere.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Samma här, en Wii sen KANSKE en 360 eller PS3, men det är tveksamt.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Garanterat en Wii. kanske en ps3 (om ekonomin tillåter), aboslut inte en 360


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

N-fanboy som jag är blir det självklart en Wii först. Sedan en 360 om jag får råd, MGS4 och Virtua Fighter 5 får vänta tills jag lånar ett PS3 av någon kompis.

Edit: btw, en sån här poll i Nintendoforumet?

Inaktiv
Skrivet av peak_performance:

Edit: btw, en sån här poll i Nintendoforumet?

Det du

näe men lade länkar i ps & xb forumet med


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Har redan 360. Jag köper alltid de nya konsollerna, gjort det sen jag fick en Mega Drive i julklapp. Jag är ett konsollfreak

Medlem

Har aldrig gillat xbox så det blir ingen 360, men en Wii kommer jag skaffa. Och en PS3 är också ett måste, men jag prioriterar inköpet av en Wii.

Medlem

kommer nog sluta med att jag har alla 3.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Jee
Medlem

Min farsa köpte 360 för ett tag sen så det har man ju. Sen kommer jag nog köpa Nintendo Wii när det kommer ut.(Första gången jag köper en konsoll på release isåfall.)


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Kul, ingen som tänker kombinera 360 & Ps3... (än så länge)


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Att blanda PS3 och 360 är som att ha glass på en hamburgare. De känns som 2 motparter helt enkelt.


signatur

Videomupp

Medlem

Tror att många ser dem som samma fast annorlunda.

Medlem

Ja har man den ena vad ska man då med den andra till? Är nått enstaka spel som Halo/MGS4 värt flera tusen?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Hur kan man inte gilla xbox???


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av Z4XXOR:

Hur kan man inte gilla xbox???

För att det finns Playstation?


signatur

Videomupp

Medlem

If you don't like xbox you die! mhuhahahahahahaaaah - the xboxman


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Z4XXOR:

Hur kan man inte gilla xbox???

för att 95% av alla spel på xbox finns till pc, fast snyggare och bättre kontroller (syftar främst på FPS-spel).

Medlem

blir nog en wii & ps3.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Att blanda PS3 och 360 är som att ha glass på en hamburgare. De känns som 2 motparter helt enkelt.

snarare tvärtom, de är så lika. om man har man den ena, vad ska man med den andra till?


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Flakmonkey

Spela andra exklusiva spel? Bara för att maskinerna kan producera liknande grafik betyder inte att spelen som utvecklas de kommer att vara lika varandra... Jag menar PS2, Gamecube och Xbox var väldigt lika varandra och ändå var man tvungen att ha alla tre för att inte missa grymma spel

Medlem

Enligt mig så har ps2 mer exsclusiva spel än xboxen. Det enda som nästan drog mig tillatt skaffa en xbox är Halo spelen. Men då lirar jag hellre Metal Gear, Tekken, Final fantasy och Resident Evil 4, varav det sistnämnda faktiskt fick mig att byta till en Gamecube
Hade en ganska bra spelsamling till PS2, alla metal gear förutom Substance till MGS2, Till och med extraskivan till MGS1. Jag hade alla FF 6-x2, med sjuan i perfekt skick och inte i platinum. Och orginal av RE1-RE:CVX, men allt bytte jag för att få lira RE4, känner i efterhand såhär att det var ganska dåligt bytt -_-

Fast GC hade sköna spel den med, partyspel ftw^^


signatur

Videomupp

Flakmonkey

man ska inte byta bort spel för andra spel ^^ om det inte är dåliga spel förstås man får byta bort andra saker i stället... som tid för arbete tex eller filmer eller vad som helst

Medlem

Hade inte mkt val då Inga pengar och var enormt sugen på RE4. Sen så fann ju MGS:Twin snakes och Resident evil 1 Remake till GC. Men man ska inte byta på Games heller, det vinner man aldrig på


signatur

Videomupp

1
Skriv svar