Wii: Första bilderna på Sonic Wild Fire

Inaktiv
Wii: Första bilderna på Sonic Wild Fire

Artikeln!

We've finally managed to get our hands on the first shots of Sonic Wild Fire, the new Sonic game that's currently in development for Wii.

Bild 1.

Bild 2.

Bild 3.

Bild 4.

Ser rätt skojj o snyggt ut


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

First shots? Är ju bilder från E3-demot som det finns filmer på också. Men det verkar vara ett kul spel, mer likt klassiska Sonic-spelen än Sonic Adventures var.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Filmen från E3 väl från "Sonic the Hedgehog" till 360 och PS3. Inte "Sonic Wild Fire", eller? Det var i all fall vad jag trodde, kanske var något från "Wilde Fire" också.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Finns filmer på båda spelen


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Aha, har inte sett/hittat någon film från Wild Fire. My bad.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

nä jag tycker inte sonic gör sig något vidare i 3d men i 2d är det en klar överlägsen segrare

(mega drive fantast)

men annars såg de snyggt ut


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Jag tyckte faktiskt Sonic funkade ganska bra i 3D på dreamcast


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Sonic fungerar bra i 3D till kuben också, dock förstår jag inte hur i hela fridens namn de hittade idén att sätta en röst på honom?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Jag tycker att Sonic äger, 2D eller 3D spelar ingen roll, han är bra överallt!


signatur

Ihfmd

Medlem

FÖr er som gillade Sonic till Dreamcast så finns det en recut till PC också, ett måste!

1
Skriv svar