Super Smash Bros Brawl.

Medlem
Super Smash Bros Brawl.

Film

Vad tror ni? Tycker det ser läckert ut och SSBM är nog det GC spelet som jag spelat mest av mina få spel jag har.
De skrev att man inte tar med någon "avkänningsteknink" eller vad man ska säga från Wii kontrollen så man kan spela med sina vanliga GC kontroller (ja det finns uttag för dem. Hurra! ) om man vill men det blir nog bäst på det viset så man inte viftar ner varandra irl när man spelar ^^

Nya karaktärer som är annonserade:
Metaknight (Kirby i någon konstig rustning)
Zero Suit Samus (Samus utan sin dräkt...)
Wario
Snake (Från Metal Gear serier)
Pit (Kid Icarus)

ps: om någon kan lägga upp en spegel till högupplösta .mov versioenn av filmen vore det guld. Kan inte tanka ner den från stället jag länkade till av någon anledning


signatur

osv.

Medlem

Jag måste säga att jag blev lite drägglig i munnen då jag kikade på den, och precis som du har jag spelat det mest av mina 13 kubspel


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Jee
Medlem

Edit: Jee <3 E3!


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Hoppas Snake blir bra. Finns det några bilder från spelet ute?

Pluspoäng för att de inte känner sig tvingade att använda Wiimote utan att GC-kontroller faktiskt KAN användas till Wii-spel! Trodde att uttagen under luckan på ovansidan (ja, det finns där ) bara var för retrospel

Ser mest fram emot att testa Pit och Metaknight. Grym trailer!

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Hoppas Snake blir bra. Finns det några bilder från spelet ute?

Om du missade så länkade jag till en film och ja det finns bilder också här tex
Finns även någon fetare version av filmen där men måste vara medlem :<

<3 hur forumet länkar med text så enkelt. TACK FZ! \o/


signatur

osv.

Medlem

Va precis och såg filmen hos min bror och han sa att Metaknight är sista bossen i nåt av de senare Kirby spelen. Minns inte vilket just nu dock.


signatur
Medlem

Vad är det för typ av spel? Har inte testat föregångaren, aldrig ens sett det spelet.

Medlem

slagsmåls-party-spel är det :).


signatur

<3

Medlem

sweeeet

edit: såg att bilderna dykt upp här på fz också.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Haha :D, såg nyss en kul trailer tills spelet där de presenterade de nya karaktärerna, super kul när de presenterade snake :).


signatur

<3

Inaktiv

Det var faktiskt ganska otippat att Snake skulle dyka upp i listan över karaktärer, men ack så kul!


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Wario ftw!

verkar bli ett riktigt nice spel. älskade melee och detta ser inte ut att bli sämre.

Inaktiv

Nice nice.. kanske ett utav dom enda bra spelet till PS konverterar till Nintendo måntro? SS dvs


signatur

Rail or Die

Medlem
Skrivet av Lappis:

Nice nice.. kanske ett utav dom enda bra spelet till PS konverterar till Nintendo måntro? SS dvs

Ehm va?!

Medlem

signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Diggar Warios attack som verkas behövas laddas upp under spelets gång... muhaha


signatur

Good experience.

Medlem

Viste ni att Hideo Kojima även ska designa Snakes bana i spelet? Rätt coolt. Undrar om andra icke-nintendo karaktärer kommer med, typ Sonic och Megaman...


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Haha inget spel för mig men måste säga att trailern va grym, gillade slutet där snake gömde sig i en låda

Medlem

Warior FOR THE WIN! Finns ingen coolare ^^


signatur

- PiDuT

1
Skriv svar