Första spelbilden från ett Nintendo Wii-spel

Medlem
Första spelbilden från ett Nintendo Wii-spel

I alla fall den första som vi har lagt upp. Tyvärr är det inget sexigare än Rayman, men i alla fall.

Läs nyhet och se the bild >>

:):(:P:|8):D:evil::down::up:;):\:<:>:O
- snygga smilies. Även om jag inte nyttjar sådana


signatur
Medlem

omg. sjukt snyggt ju. man ser ju pälsen!

Medlem

Kanske är min dator men jag tycker bilden ser skitful ut. Vissa spel till GC har mycket bättre grafik än sådär (så som det ser ut här dvs).


signatur
Medlem

Bilden i sig var väl inte så jättehäftig kanske, men kul att se att det kommer lite 3rd-party till wii redan från början.


signatur

I never hate in plural.

Medlem

inget speciellt men fult kan man inte säga att det var, så fall vet man inte vad man ska kolla på.
men så där jätte snyggt var det inte heller, helt ok om spelet kommer vara i den nivån och högre på Wii.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

är det mina ögon det är fel på eller ser den främre kaninens tänder bättre ut än resten av kaninen?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Ancels gäng kan grafik, Beyond Good & Evil och King Kong är två av nuvarande generationens snyggaste spel. Jag skulle inte oroa mig så mycket kring den frågan faktiskt, till och med slutgiltiga Wii-versionen lär vara snyggare.

Medlem

Rayman :heart: ( Ge oss vårt hjärta!)

Medlem

Bilden är rejält neddragen också. Det är nog inte en jätteimponerande bild, men den första vad jag vet. Ska bli kul på onsdag då Nintendo har sin presskonferens. Det kommer att dyka upp en massa bilder - hoppas jag - någonstans mellan 21-23.30 på onsdagkväll svensk tid. Deras pressevent är på fm i LA.


signatur

Tisdag kväll var det väl annars deras hölls, svensk tid?

Inaktiv

Jag har sett andra bilder från Wii och dem har ju varit mycket bättre!!
Tyvärr kommer jag inte ihåg var?!:\


signatur

Älska Nintendo & Fotboll
elftefebruarinittonhundranittio

Inaktiv

funky rayman? kändes lite väl disco faktiskt. Hoppas att han slipper se ut så i spelet


signatur

"You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try" - Homer J. Simpson

Inaktiv
Skrivet av FoxeN:

omg. sjukt snyggt ju. man ser ju pälsen!

Ja så jävl.. snyggt kan du inte mena att det var!?:|


signatur

Älska Nintendo & Fotboll
elftefebruarinittonhundranittio

Medlem

Sen kan man ju undra, är grafik allt?

Skrivet av Bard:

Sen kan man ju undra, är grafik allt?

Definitivt.

:grin:

Inaktiv

Bilden är från PS2-versionen. Nintendo vill inte att några bilder visas innan E3. Endast Red Steel-bilderna är äkta Wii-bilder, de är scannade från en tidning och altså egentligen inte lagliga.


signatur

Win XP - P4 3.2Ghz - 4x512MB DDR - X800XL - Audigy 2 Platinum - 2x160GB + 250GB HDD - BBB 100/10Mbit

Medlem

Känns inte som att "man ser pälsen"-argumentet var särskilt övertygande när det gäller grafiken


signatur
1
Skriv svar