Aion Beta Key 3-6 Juli

Inaktiv
Aion Beta Key 3-6 Juli

Tjena, jag var då 1 av dom 500 som roffade åt sig en nyckel, tänkte bara höra vilka mer som fick tag på en nyckel, och om nån är sugen på att gejma lite tillsammans då man kan lira ? Care .

Medlem

Fick en nyckel jag med! Dock har jag faktiskt inte kört någon beta förut. Så, hur fungerar det på Aion? Kommer alla att spela på samma server under beta?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Grattis killar. Jag hade lovat frugan att shoppa med henne på stan,, så jag missade helt beta nycklarna. Jag var med i Warhammer betan och det var kul, så ni får säkert en rolig upplevelse i Aion betan.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

Grattis killar. Jag hade lovat frugan att shoppa med henne på stan,, så jag missade helt beta nycklarna. Jag var med i Warhammer betan och det var kul, så ni får säkert en rolig upplevelse i Aion betan.

Tråkigt att du inte fick en nyckel. Hoppas du hade trevligt med frugan


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv
Skrivet av Flomer:

Fick en nyckel jag med! Dock har jag faktiskt inte kört någon beta förut. Så, hur fungerar det på Aion? Kommer alla att spela på samma server under beta?

Gött Jag tror det blir att alla spelar på samma, borde vara så iaf, har inte direkt någon större koll, men kommer absolut bli riktigt roligt lira tillsammans?

Medlem

Har en jag också och det tycker jag. Att vi ska spela på liknande server


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vet ni när de skickar ut betanycklarna? Eller blir det precis innan de sätter igång betan?

Medlem

På måndag, 18.00 tror jag vi skulle få mail med nycklar och instruktioner.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Ok, tack för svaret!

Inaktiv

Underbart Grabbar Vi kan jue höras här på forumet, om vilken server vi ska välja, om det blir olika så kan vi la spela på samma, och sedan disskutera, hjälpa varandra . Care .

Inaktiv

Det här är första gången jag får en beta nyckel, men jag tror att alla spelar på samma servrar så det kommer att bli kul att kanske träffa er i spelet hoppas det blir bra

Inaktiv

Men jag undrar också.. är det bara på helgen man kommer kunna spela eller är det typ den här helgen och helgen efter de?

Inaktiv

Man är ju jävligt sugen på att få testa detta spel, suttit och glott filmer på youtube och nu vill jag bara börja ösa

Medlem

Någon fler som fått keys endera här på fz eller annat ställe, som får detta felmeddelande då man ska skriva in sin serialkey? "Serial not yet active"

Inaktiv

Lyckades få en nyckel, min polare tvingade mig pga att han ville testa spelet igen.

Får se om det är nått att ha

Inaktiv

jepp jag roffade åt mig en nyckel satt och spamma F5 i 3 minuter innan, men tror det e typ 6000 spelare som kommer få prova här i Europa , men man ska väll hoppas på att se svenks eller 2 =p kommer prova allt jag ser ^^


signatur

Jesus dog och spawna efter 3 dar....LAGGER!
50 cent blev skjuten 9 ggr och dog inte....HACKER!

Inaktiv

hoppas det e nått att skipa WoW för..har tröttnat


signatur

Jesus dog och spawna efter 3 dar....LAGGER!
50 cent blev skjuten 9 ggr och dog inte....HACKER!

Medlem

Glöm nu inte bort att berätta om era upplevelser i betan här på forumet


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv
Skrivet av Snake:

Glöm nu inte bort att berätta om era upplevelser i betan här på forumet

Hehe, absolut inte

Inaktiv

Som sagt, vi kan hålla forumet igång medans vi spelar, såsom att välja samma realm (om det finns val av olika) och att hjälpa varann, om man har problem med ett svårt grupp-quest eller liknade. Lycka till! Snart smäller det! ;D

Inaktiv

Nu har vi alla fått information till våran "brevlåda" . Dock när jag ska aktivera min trial-cdkey så får jag "Serial not yet active". Antar att ni med får det? Det kanske är så att man kan aktivera sin key den dagen vi ska börja gejma?

Obe
Medlem

Var dock ej en av de lyckliga som vann en nyckel men kontrade med att förboka spelet så nu har jag min nyckel.

har aktiverat mitt konto och sitter nu och väntar..

Någon som har lust att styra upp en grupp där inne så hade det ju vart grymt, skicka ett pm bara

Inaktiv
Skrivet av skrutte:

Var dock ej en av de lyckliga som vann en nyckel men kontrade med att förboka spelet så nu har jag min nyckel.

har aktiverat mitt konto och sitter nu och väntar..

Någon som har lust att styra upp en grupp där inne så hade det ju vart grymt, skicka ett pm bara

Najjs :] men, hur aktiverade du din key, alltså informationen vi fick, var att göra ett konto eller logga in på ett jag redan hade, sedan typ Enter Serial Key/Code något sånt. Sedan skriva in sin cd-key där, men då kommer det fram "Serial not yet active"? Måste vi typ vänta?

Medlem
Skrivet av flygandemattan:
Skrivet av skrutte:

Var dock ej en av de lyckliga som vann en nyckel men kontrade med att förboka spelet så nu har jag min nyckel.

har aktiverat mitt konto och sitter nu och väntar..

Någon som har lust att styra upp en grupp där inne så hade det ju vart grymt, skicka ett pm bara

Najjs :] men, hur aktiverade du din key, alltså informationen vi fick, var att göra ett konto eller logga in på ett jag redan hade, sedan typ Enter Serial Key/Code något sånt. Sedan skriva in sin cd-key där, men då kommer det fram "Serial not yet active"? Måste vi typ vänta?

Det ska nog funka att skriva in cd keyn nu, det funka för mig

Medlem

<--- reporting for duty!

Inaktiv

Nu har jag fått allting att funka Laddat hem Aion och hela skiten, antar att det bara är att vänta nu Btw, har ni något förslag om hur vi ska höras, alla som har beta-keys så vi kommer in på samma server, spelar tillsammans, kanske snackar på Ventrilo/Teamspeak och har det skitkul? ;D

Inaktiv

Det skulle va kul kanske skriva "LF FZ spelare" på Global chat XD om det finns

Medlem

Nån som vet vilken tid på fredag som servrarna öppnar?

Medlem

Har problem med o tanka ner spelet. Den säger att jag ska försöka igen om några minuter ... men de har den gjort i några timmar nu. Någon som vet hur man kan fixa de kanske :)?

Medlem
Skrivet av nemlex:

Har problem med o tanka ner spelet. Den säger att jag ska försöka igen om några minuter ... men de har den gjort i några timmar nu. Någon som vet hur man kan fixa de kanske :)?

Testa att avinstallera NC Launcher och tanka ner Aion.exe igen. Jag hade samma problem och det löste sig på den vägen.


signatur
Skriv svar