Star Wars: The Old Republic

Medlem
Star Wars: The Old Republic

Fy fan va drygt det är att vänta. Spelet verkar ju sjukt nice. Både spelmässigt och grafiken.

Hoppas det är många som kommer spela de. Jag är som många en gammal wow spelare. Men jag orkar helt enkelt inte med det längre. Spelat ända ifrån betan och slutat och börjat igen ett antal gånger.

Så något nytt och roligt hade ju varit nice. Som tex SWTOR. När tro ni det kommer att komma? Läster någonstand att det kommer i slutet av november i år. Men som sagt, Sjukt drygt att vänta.

Många saker me som man undrar. Typ hur combat systemet och sånt kommer vara. Gillade combat systemet i Tabula rasa. Att man sköt osv me musen och inte klickade på "Action bars" för att göra attacker som i wow. Fungerar ju det me ofc.

Men man får väll bita i tungan och vänta. Men eftersom det är Bioware som utvecklar spelet så bode de bli ganska nice.

Medlem

tror du kan glömma att det kommer ut i slutet av november i år, tror snarare nästa år. För det har bara kommit ut 3 klasser på deras officiella hemsida och några fler borde ju komma ut. Sen har det ju inte kommit någon beta (eller så har jag missat det)

Men jag tror också att det kommer att bli väldigt bra och kul med ett Star Wars MMO, man vart ju nästan uppväxt med SW.

Och som sagt att det är Bioware som håller i det kan ju inte faila hur stort som helst, dem har ju erfarenhet

Medlem

Blir till att testa lätt!

Håller med ovan, det kan ta ett tag...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jo jag vet :> Drygt att vänta dock..längtar som faen

Inaktiv

Kommer Star Wars få samma öde som World of Warcraft? Troligen. Först köper man Star Wars och lvlar till 10-20 sedan tröttnar man och köper ett Wow Gamecard.

Men det ska bli intressant! Hypa mera!

Medlem

man kommer väl testa, som man gjort med majoriteten av alla mmo som släppts.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det ser onekligen intressant ut. Kommer utan tvekan att prova på det.

Medlem
Medlem

Jag kommer att testa det!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Detta spel tror jag kmr bli det bästa MMO:t. Med tanke på att i andra MMO så saknar man en story och det här spelet är väldigt inriktat på Story vilket jag tror kmr göra det kanonbra. Sen vet jag inte hur Combat systemet kommer funka, men dock så kan inte Bioware misslyckas. Helt klart den bästa Spelstudion enligt mig.

Medlem

Detta spelet är man ju lagom sugen på. Lär ju dröje ett tag innan det kommer men.

Medlem

Ska tråden ligga kvar i MO-forumet eller ska den flyttas till SW-forumet tro?

Medlem

i senaste MMO Zine (gratis webtidning) så står det några sidor om SW:TOR om ni är sugna på att läsa.

bara att tanka pdf:en

[http://www.gamerzines.com/downloading-mmozine_13.html]

Medlem

Någon som vet vad det är för spel? Dvs pve/pvp? Finns det några filmer med ingame fotage inu?

Är allting instancierat (scenarion/pve encoutners)

Alla pratar om det, men efter lite snabbgooglande gjorde det mig inte dugg mer smart på vad det är för spel alla talar om.

Medlem

det finns inte så mycket info om det än men jag tror (och hoppas) att det blir en härlig blandning PvP och PvE. Det som har kommit ut är att du kommer kunna åka till en mängd olika planeter och där kommer du troligen hitta oupptäckta platser mm.

Inaktiv

Om det inte finns PvP, ack vad tråkigt det kommer bli och spela som ond/god osv.

Bioware :heart:

Medlem

Jag litar på Bioware så kommer garanterat att pröva det.

1
Skriv svar