Medlem
Global Agenda

För er som missat detta spel.

http://www.globalagendagame.com/
(MMOFPS)

Fått en hel massa bra kritik från E3.
Blev kär i det direkt jag såg det, tog 4minuter att signa för betan som startar snart.

Btw, nån som redan är med i Alfan, som har refferal code kvar? Vill gärna ha, då det hjälper en att komma in i Betan som startar.

Har haft ett jävla mmofps sug sen Planetside, så hoppas detta kommer äga!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Kollade in trailern och detta ser bra ut! Det kan bli något men det är fler än det här spelet som försöker med det det här såsom Huxley.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Yeps, kikat på huxley länge, men det verkar halvdött, knappt nå nyheter på alla år som det varit i utveckling.

Lade Huxley på is sedan länge.

Det som får mig lite hypad på Global Agenda, är att det var på E3, och knappt känt, sen alla journalister som testa det sa alla att det var jävligt bra, och inte ville sluta spela det. Någon sa nått i stil med att han inte haft sån spellust sen han testa WoW för första gången.

Men vem vet, men jag hade både Jumpgate Evo och Starwars old republic på hyllan när jag såg detta =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Det såg ju ut att vara ett bra spel som kan bli ett av dem bästa i MMO världen om dem får till det, men av trailen som jag såg så tyckte inte jag att det var något för mig tyvärr. Men innan jag bestämmer mig fullt ut måste jag nog testa trial eller något liknande, inet bara läsa om det.

1
Skriv svar