Hur många kommer lira Aion: The Tower of Eternity

Medlem
Hur många kommer lira Aion: The Tower of Eternity

Det kliar i mina fingrar efter detta : ) någon annan som tänker ge aion en värdig chans? verkar vara riktigt nice blanding av wow och ff!

Medlem

Kommer lugnt spela NA/EU Aion. Spelar på den Kinesiska servern just nu och trots att dom kör 1.0 så är det underbart. Har en level 27 Cleric. Wowkidsen kan dock tycka detta spel är för svårt. Grindigt och gankigt, men jag har hört att 1.2 (vilket korea kör) ska minska på grindet.

Medlem

jag kommer testa det iallefall och om det är tillräckligt bra kommer jag självklart fortsätta spela, men jag ska testa Star Wars TOR också innan jag bestämmer mig för vilket MMO jag ska spela. Något måste väl bli bra

Medlem

Kommer absolut att prova.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Kommer nog prova trial, tänker inte köpa det direkt har blivit besviken allt för många gånger då jag köpt mmo´s

Medlem

"Wowkidsen kan dock tycka detta spel är för svårt. Grindigt och gankigt, men jag har hört att 1.2 (vilket korea kör) ska minska på grindet."

Det verkar vara nästan precis som wow fast ännu "gulligare"

Medlem

Jag kommer garanterat testa det! Någon som har betan som är villig att låta mig testa? Det skulle vara jätte snällt!

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Jag kommer garanterat testa det! Någon som har betan som är villig att låta mig testa? Det skulle vara jätte snällt!

Du skulle ju kunna skaffa dig ett kinesiskt konto och köra kina retail. Finns en patch som ordnar språket dvs allt blir på engelska. Orkar inte lägga upp guide/länk utan du får ta google till hjälp, alternativt kolla in aionsource.com. Kineserna har ett annat system än NA/EU då det gäller betalning. Du betalar nämligen för aktiv speltid i förskott.

Du köper alltså timmar, går inte att betala med kreditkort direkt men finns sidor som fixar speltid med hjälp av paypal. När du skapar ett konto så får du 5-7 timmar gratis, på den tiden borde du hinna till lvl8+ och få lite känn.

lycka till.

Medlem

Har kollat på aionsource, som jag uppfattar det så måste man ju betala för att få ett konto och det vill jag tyvärr inte. Får väl vänta tills EU release.

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Har kollat på aionsource, som jag uppfattar det så måste man ju betala för att få ett konto och det vill jag tyvärr inte. Får väl vänta tills EU release.

Nej, du behöver inte betala.

Medlem
Medlem

Inget som intresserar mig, gillar inte den asiatiska stuken, ser också rätt barnsligt ut

Medlem
Skrivet av FAsA:

Bjuder på lite ingame pics.

Ögongodis 1

Ögongodis 2

Måste erkänna att jag blev allt annat än imponerad av de screenshooten. Ser mer eller mindre ut som Lineage2. Märkligt att inte fler MMO utvecklare överger DX9 med tanke på att grafikkortstillverkarna redan finputsar på DX11.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Det var fulare än EQ2, som är ett halv deccenium gammalt

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

Det var fulare än EQ2, som är ett halv deccenium gammalt

Sorry, photobucket pajjade screensen. Spelet är ett av dom snyggaste och stabilaste mmo's jag har spelat.

http://i44.tinypic.com/14xjrbc.jpg
http://i39.tinypic.com/2e2jz1u.jpg

Medlem
Skrivet av FAsA:
Skrivet av Mo0rbid:

Det var fulare än EQ2, som är ett halv deccenium gammalt

Sorry, photobucket pajjade screensen. Spelet är ett av dom snyggaste och stabilaste mmo's jag har spelat.

http://i44.tinypic.com/14xjrbc.jpg
http://i39.tinypic.com/2e2jz1u.jpg

jaha, jo, det var rätt snüggt

Medlem

här är 2 youtube videos som visar dom 2 raserna och klasserna i spelet, kolla i HD kvalite så märks hur pass hög kvalite spelet är.

http://www.youtube.com/watch?v=9gQvWUZYqZU
http://www.youtube.com/watch?v=e_CTsMfsaCo

Medlem

Jag ska Lira!!! Är mega fan av Aion sedan syrrans kille visade mig, hela hans gamla WoW guild och min ska byta över antagligen=) Megafett!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Inaktiv

Åh jag hatar asiatisk stil. 25 volter och femtioelva roundkicks i samma animation kombinerat med hiiiea, whoooia, huuuuh.

Nej tack för min del.

Ser bra ut om man gillar den stilen. I MMOs måste jag nu förtiden se lite ond och jävlig ut annars kan inte alls njuta av att spela karaktären annars.

MMO ådran i mig skriker efter ett nytt MMO men det blir inte detta tyvärr.

Medlem
Skrivet av jonne_man:

Åh jag hatar asiatisk stil. 25 volter och femtioelva roundkicks i samma animation kombinerat med hiiiea, whoooia, huuuuh.

Nej tack för min del.

Ser bra ut om man gillar den stilen. I MMOs måste jag nu förtiden se lite ond och jävlig ut annars kan inte alls njuta av att spela karaktären annars.

MMO ådran i mig skriker efter ett nytt MMO men det blir inte detta tyvärr.

Jag också, jag skämms över mig själv när jag spelar Aion. Det enda jag tänker på när jag sedan sådan "stil" är äckliga wapaneser som lär sig knackig japanska för att vara "FETT COOLA!!" inför deras wapanese-kompisar. Dom kan även citera allt som sägs i all säsonger av 60% av alla anime-serier som skapats

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:
Skrivet av jonne_man:

Åh jag hatar asiatisk stil. 25 volter och femtioelva roundkicks i samma animation kombinerat med hiiiea, whoooia, huuuuh.

Nej tack för min del.

Ser bra ut om man gillar den stilen. I MMOs måste jag nu förtiden se lite ond och jävlig ut annars kan inte alls njuta av att spela karaktären annars.

MMO ådran i mig skriker efter ett nytt MMO men det blir inte detta tyvärr.

Jag också, jag skämms över mig själv när jag spelar Aion. Det enda jag tänker på när jag sedan sådan "stil" är äckliga wapaneser som lär sig knackig japanska för att vara "FETT COOLA!!" inför deras wapanese-kompisar. Dom kan även citera allt som sägs i all säsonger av 60% av alla anime-serier som skapats

Skönt att man inte är ensam.

Medlem

Ska spelas för fullt när det väl släpps. Har redan förbokat Collectors Edition.
Lite ledsen dock på att figuren som följer med inte verkar vara av bästa kvalite. Men men, soundtracket förlåter allt.

Medlem

vann en nyckel så jag ska testa hela helgen

Inaktiv

Blir o testa betan iallfall då jag fick en nyckel.

Medlem

Tycker spelet helt klart är värt en chans. Jag har inget emot den asiatiska stilen, tvärtom, jag gillar den (Nej jag är ingen fet anime nörd, tycker bara om när et ser lite... anime aktigt ut? xD) Oh well.

Anyways, kirra en nyckel jag med... Men är et någon som kan ladda hem det änsålänge?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Ja det funkar o ladda hem fast det går riktigt segt (70-80KB/s).
Men första gången jag la in nerladdaren så kunde jag inte ladda ner spelet utan fick nått felmedelande.
Så jag installera om det och valde inte att delta anonym tjänsten. Då funka det.

Inaktiv

gameplay är iofs det viktigaste. Ska väl testas. Men är lite trött på MMO förtillfället krävs något riktigt bra för att dra in mig i träsket igen.

Jag tror mer på APB eller TOR

Medlem

laddade hem i 700kb/s. installerat o klart, men det är US versionen, är det US closed beta då eller? trodde det var EU

Medlem

Lade märke till det med. Får en US version. Ska det va så?

EDIT: -Snip-

EDIT2: Provade att börja om och fick EU clienten denna gång.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Har också fått US-versionen när jag laddade ner. Kontot är dock registrerat som EU. Skumt.

Jag har även problem att regga mig på beta-forumet. Någon annan med samma problem?

12
Skriv svar