Letar efter nytt MMO

Medlem
Letar efter nytt MMO

Hallå!

Jag har tröttnat på WoW nu efter några års spelande. Har testat WAR och det var inget för mig. Jag vill att man ska både kunna köra PvE och PvP i spelet.

Kom med förslag ;)!


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Lotro <3 , mycket rik pve kontent grym grafik och PvMP är grymt , du kanske redan har testat det så ger inte så mycket info yet...

Medlem

Vänta 1 år till så får du Mortal Online, eller ja mindre än ett år. Det kommer äga


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Star Sonata. Grafiken är inte den bästa än (kommer upgraderas inom några månader) men spelet är sjukt bra.

Medlem

Runes of Magic

Medlem

Har själv en likartad bakgrund med 4 år i WoW, samt beta och 4-5 månader i Warhammer. Idag är båda de spelen historia, och det är LotRO som gäller. Ett underbart MMO med fantastisk grafik och skön stämning. Kom och joina oss på servern Evernight.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Vänta 1 år till så får du Mortal Online, eller ja mindre än ett år. Det kommer äga

Håller med Mosola, vänta lite tills MO kommer ut. Epic encounters låter lockande PvE om man är ute efter det

Är planerat att komma någon gång under sommaren om allt går som planerat, devsen säger att allt är some det ska men blir väl som alltid med MMOs... några extra månader.


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Inaktiv

Kolla här : http://www.webhallen.com/topp.php?avd=1&konsol=5&genre=1307

Finns en jävla massa spel som kommer ut inom 1-2 år!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kolla här : http://www.webhallen.com/topp.php?avd=1&konsol=5&genre=1307

Finns en jävla massa spel som kommer ut inom 1-2 år!

fast jag tror inte allt stämmer för där stod det att Guild Wars 2 kommer ut 2009 och från vad jag har hört ska det komma ut 2010-2011. Men om det stämmer blir jag överlycklig

Medlem

Aion har både pve och pvp. Helt klart spelvärt, inte stött på en enda bugg eller störande moment (om man bortser från alla gånger man blivit gankad av folk som är högre level).

1
Skriv svar