Ruff Rose privat server riktigt shcysst spel!

Medlem
Ruff Rose privat server riktigt shcysst spel!

Tja jag spelar ett Spel som heter Ruff Rose,det är la lagom töntigt i början med vid lite högre lvl är det helt i sin ordning. Det är en privat server med schysst comunity. Det är goa maps och roliga klasser. Det är go sammanhållning på spelet alla känner till alla då det inte är miljoner med spelare utan typ 3000 men det räcker helt klart ibland när man lvlar önskar man att det vore mindre tom Så man fick vara för sig själv. Men det finns Ju 2 servar så bara o byta till den andra om det är för många där du lvlar eller farmar o hoppas på mindre folk Det är jävligt roligt när du har lvlat up en gubbe till hög lvl o skaffat gear o kan börja pvpa! As go pvp och riktigt sköna snubbar ,de flesta som spelar är runt 17-25 år åldern.

Pvp Wars är gött sköna då det är stora iritationer mellan storclanerna det finns 3 allianser 1 med 3 claner och en med 2 och sedan en ensam clan som är stor fiender. Det är riktigt kul när det blir stora iritation som sagt då äre pvp war alla i guilden skickas online och det blir ett stort pvp slag på typ 50 pers ibland upp emot 100 ( enormt stort om man jämför med wow o diablo som högst ligger på 8-40)om det är andra claner som ger sig in, det är riktigt kul att delta och förhoppningsvis vinna skiten

Det är ett riktigt schysst spel och jag rekomenderar det det är som sagt riktigt skön sammanhållning o vänskap i spelet Med också mkt hat mot de andra allianserna

Gå in på www.Ruff-rose.com o läs på forumet för mera info där kan ni också se att de är go sammanhållning Ni kan också ladda ner spelet där det är helt gratis det är ju som sagt privat server som täcker hela världen inte bara europa.
Ni kan skriva till mig på facebook om ni vill ha typ screenshots av mig med har spelat i typ 2 år, facebook Id: johan jansson karlberggymnasiet i åmål

Hoppas det blir några nya members

Inaktiv

håller på att tanka det nu

zsm
Medlem

Privatserver? Varför? Om jag inte missminner mig så är ROSE free2play sen en tid tillbaka.

zsm
Medlem

testade faktiskt ruff-rose. Insåg att det inte alls är som naRose (officiella rose). ruff-rose är en iRose-klon och naRose är Rose Evolution...

vad är skillnaden? O.o

Medlem

Jag vet fakiskt inte, det ska inte vara någon större.

Men Ruff Rose är lite skakigt just nu, Adminen är sjuk tror vi (alvaligt sjuk) och då passade någon hacker på att hacka servern o sabba allt så den är för tillfället nere, men vi väntar på att gm´s ska lösa problemet vilket ska vara gjort snart=)

Riktigt kul spel asså! Inget slår Ruff rose när det gäller pvp! PVM är också bra naturligtvis;) Om man gillar att tanka och ha stora crowd´s på sig är ruff Rose det rätta spelet;) Det blir otroligt sjuka crowder med mobbs vid vissa lvlings ställen så det är bara att Aoea på!

Inaktiv
Skrivet av zsm:

Privatserver? Varför? Om jag inte missminner mig så är ROSE free2play sen en tid tillbaka.

R.O.S.E VAR f2p efter att det var för många som sluta pga alla jävla hackers, redan dagen efter att det släpptes, fanns det redan hacks till det -.-

Skrivet av zsm:

testade faktiskt ruff-rose. Insåg att det inte alls är som naRose (officiella rose). ruff-rose är en iRose-klon och naRose är Rose Evolution...

vad är skillnaden? O.o

skillnaden är själva spelkänslan, utseendet o skit,
EVO Sucks! iR.O.S.E är mer för långsam o mer PVP
EVO R.O.S.E är snabb EXP o reborn system, samt 1 hit pvp [''SKIT KUL!'']

Testa även Bratok-R.O.S.E [Max lvl 300 låg EXP] Arua-R.O.S.E [Lite högre EXP rate än Ruff-R.O.S.E, samma som Bratok-R.O.S.E=]

1
Skriv svar