Tips Khan Wars online

Inaktiv
Tips Khan Wars online

Khan Wars

Detta är ett webbläsar baserat spel - du behöver inte ladda ner något!
Registreringen tar bara 2 minuter och du kan börja spela direkt

Spela historien med en av de 9 unika nationerna. Komplex realtids strategi med 16 strids och belägrings enheter, 9 unika enheter, byggnader, erfarenheter och många andra spelelement, vilka kommer att roa dig, men kan också få dig att svettas lite, medan du konkurrerar med tusentals verkliga spelare över hela världen.

Visa vilka taktiska färdigheter du har och ändra historian! Registrera dig nu och delta i en dynamisk virtuell värld av handel, strider och hitta många nya vänner.

Medlem

Vad får man för att "recruita" nya spelare?


signatur
Medlem

Roligt att du länka så du får resurser... du kunde ju ha sagt det och också ha en länk till vanliga..


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Roligt att du länka så du får resurser... du kunde ju ha sagt det och också ha en länk till vanliga..

Och varför skulle han inte få det? Han tipsar dig om ett spel. Är han inte värd lite poäng då?

Tackar för länken, jag kanske prövar det, eftersom det finns många bra Webbläsarspel nuförtiden! Själv lirar jag en hel del Travian

Medlem

Jo, visst. Men det spelar ingen roll, han kunde länkat till båda och sedan sagt att man får ta hans länk om man tycker han är värd det.


signatur

Wai

Inaktiv

Hej jo visst kunde jag ge dig vanliga länken men det e inte mycket resurser man får om du klickar på den, sen hade du kunnat skriva in den i webläsaren själv o ta bort nummret från länken. men va spelar det för roll. vill mest ha mer spelare på servern då det blir roligare ju mer folk det är. Ju mer folk destu större krig

Medlem

Tackar tackar mexxor för att du tipsade om detta lir! Riktigt kul ju!

1
Skriv svar