WAR trial nu för alla!

Medlem
WAR trial nu för alla!

kolla in!

http://www.war-europe.com/

Nu kan ni testa warhammer utan att behöva vara medlem på Fileplanet. tankningen är snabb atm en polare tankar spelet i 1mb!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag förhandsbokade pga betan. Det var skoj.. i 2 dagar sen dog det för mig. Grafiken är helt okej, dock gillar jag inte Comics animeringar när man ser spelare/mobs från avstånd, ser ut som pappers animerat skit. Och sen blev det allmänt segt.

Är det bara jag som är kräsen eller var det verkligen dåligt? Det enda som var roligt var ju PQ (Public quests) där man fick rewards när man uppnådde nivåerna..


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Innan du har nått t4 på en välbefolkad server tycker jag inte att man ska uttala sig om spelet, det är då det riktigt roliga börjar. Med det sagt så är inte t1, t2 eller t3 tråkigt. De är faktiskt riktigt kul om du spelar på Karak Norn, Karak Azgal, Eltharion osv där det finns mycket folk, det är bara det att t4 är så otroligt bra med fortress raider ännu mer folk och helgalna pvp strider!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Själv har jag bara spelat under 2 månader sedan release. Ratade spelet efter de 2 månaderna pga problem med lagg och fullt av buggar. Gameplay var väl helt ok, fast man farmade mest battlegrounds ända upp till 40. Spelade på Eltharion då.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

1
Skriv svar