Everquest2 - hittar inte quests

Inaktiv
Everquest2 - hittar inte quests

Jag har en Froglok lvl8 ranger och har klarat startzonen men sen i stan med harbour och allt tror det är Queynos så har jag bara hittat 2 quests för Antonica zonen och båda är för svåra ett är för lvl10 och det andra högre än det.

Var finns det quests?.

1 fråga till: hur/var får jag ett rum/hus?.

Medlem

När du kommer ur startzonen så bör du nog vara level 10 tror jag, då passar du bäst för de quests du kan välja på i början. Kan inte så mycket om Qyenos bara Freeport men gissar på att du är för låg level så quest'sen inte visas. Förslagsvis så får du "grinda" dig upp till level 10 eller helt enkelt utforska hela staden då du säkerligen hittar flera quests. För att just hitta quests är verkligen inget problem när man väl kommit igång

Du kan få en enrummare till ett billigt pris någonstans i Qyenos, var vet jag dock inte. Men det går icke om du spelar en trial.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Ah, gammla goda eq2..lvl 8, förhoppningsvis är du mycket högre nu och har redan insett vad jag tänker rekommendera men om annat är fallet:

Gå ut utanför staden, spring runt tills du hittar en annan spelare på runt samma level. Sen springer ni två runt tillsammans en stund och dödar saker medans ni kör /who 7-14(eller level du nu kan vara) och sammlar på er tills ni har en grupp. Gå sedan ner till blackburrow/stormholde och grinda er till lvl 27. Därefter gärna till Ruins of V-Något. Och så vidare till maxlevlen. Slipper du leta quests.

Medlem

Du skall ha en del questar runt om Qeynos i "förorterna". Den där skogen, kloaken, ruinerna och sumpmarkerna.

Medlem

precis som z0rre säger, dra till någon av platserna vid sidan av förorterna som har fiender i sig, där finns också quests

Citat:

1 fråga till: hur/var får jag ett rum/hus?.

I din förort, tex om du är Barbarian så får du ett hus i Stonestair byway när du snackar med en snubbe utanför rummet i "the inn"

Inaktiv

Saknar EQ2, är nog dags att vandra in snart igen, om så bara för en månad.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar