Darkfall, någon som kom med?

Medlem
Darkfall, någon som kom med?

Någon som lyckades lägga en preorder på Darkfall och kunnat testa spelet idag? Personligen kommer jag nog vänta tills det kommer in lite rapporter om hur stabilt det verkar, den första stressen har lagt sig osv.

Medlem

Tråkigt att de har så stora problem med förhandsbokningen.
Jag kommer dock göra som du och vänta någon vecka eller två och försöka få ta del av andras intryck utav spelet. Har inte läst så mycket om spelet och man vill ju inte köpa grisen i säcken!

Medlem

FFFFFFFFFF Registreringssidan är fortfarande nere.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Skulle det inte släppas till alla den 25e..?

Medlem
Skrivet av Urbandurban:

Skulle det inte släppas till alla den 25e..?

Det var tanken från början, men de har haft såna oerhörda problem med överbelastade servrar, pre-orders som gått igenom men utan att pengar drogs, överbelastat forum osv. De kommer förmodligen vänta med att släppa på den stora massan tills de som är inne nu faktiskt kan spela spelet.

Medlem

dagens i-lands problem helt klart

Medlem
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av Urbandurban:

Skulle det inte släppas till alla den 25e..?

Det var tanken från början, men de har haft såna oerhörda problem med överbelastade servrar, pre-orders som gått igenom men utan att pengar drogs, överbelastat forum osv. De kommer förmodligen vänta med att släppa på den stora massan tills de som är inne nu faktiskt kan spela spelet.

Jahaja.. Vad kan man förvänta sig när spelet är utvecklat av ungefär 5 personer ;d.

Inaktiv

Jag lyckades förboka för ett tag sedan, vet inte när servern kom upp men igår kväll runt 12 gav jag upp och sov, gick upp vid åtta och var inne och lirade från 8:30 till 9:30 ca, allt flöt bra men hux flux så krashade servern och sedan den gick upp är det totalt ospelbart, extrema lagg och synkroniseringsproblem, lyckats döda två npc's på ett par timmar. Har gett upp för kvällen nu.

Medlem

Mellan typ 14 och 20 var det ok att spela. Led av en del synkroniseringsproblem vilket gjorde att jag passade på att kolla omgivningarna och träna upp vissa sekundära färdigheter så som run/sprint (läs utforska kartan) samt hacka iväg på lite sten och träd. Nu lär patchen ha fixat detta, så får se hur det blir idag.

Här är iaf en bild på mig bakifrån i en av dvärgarnas startingzon. Den "lila fontänen" är en bindingstone.

http://img7.imageshack.us/img7/2234/ionass.png

lyckades även under denna spelsession bli röd och tvingas vandra till mahirins startställe och slakta en icke ont anande annan spelare. Lootade allt han hade vilket var typ 60 sten, 50 ved, ganska mycket armor och vapen

1
Skriv svar