DarkFall [Tjuv-Guild]

Medlem
DarkFall [Tjuv-Guild]

Jag och kanske en till polare har en liten guild ide här. vi behöver kanske 3-4 spelare till. Men behöver inte ha spelet vid relisen så det är lignt, dock kommer jag skaffa det, man kan joina under tiden.

vi har inga direkta krav på spelarna och så, så de som tycker att våran ide är helt okej o kan tänka säg o prova är det bara skriva här ni kan även ge tips och förslag på hur den kan förbättras

Vi tänker oss att Guilden ska vara liten o kompakt, 5-7 guild medlemmar så att vi har bra "gemenskap" i guilden o att vi kan lita på varandra. Vår huvud uppdrag kommer att döda mäniskor utanför städerna, lite i Robin Hood stil, vi gömmer oss i en skog eller så, och dödar alla som går igen den dock lite mer ondare variant. Vi kommer även dela på looten som vi får osv..

guild iden är ganska ful med tanke på att man förtör spelet för andra män som produsenter har sakt så är det VI som skapar storyn i spelet och inte de..

om man blir en medlem ut av våran guild kommer vi att hjälpa till och så vidare men vi ansvarar inte för er då ni blir "Rouge" och dör när ni inte är på Guild Uppdrag som vi kommer utföra tillsammans under speciellt bestämda tidpunkter, som att ambusha alla som går förbi skogen, sälja eskort till nogra randoms och sedan döda de... medlemmarna i guilden kommer få bestämma en hel del ut av vad vi gör..

vi har än så länge ingen hämsida eller vent så det skulle vara väldigt trevligt om någon med basic skills ut av php kunde joina våran guild tack

om ni behöver mer info så är det bara att fråga på :3

MVH DumSmurfen


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Skulle gärna vilja joina, men kommer dock nog inte köpa spelet vid release pågrund av att jag är rätt så fattig just nu!


signatur

Wai

Medlem

Ändrade nyss på det där, så det är lugnt, du sä såå välkommen!
vi har fortfarande inte bestämt någon Guild Namn så... Vill du vara med och hjälpa till? några förslag på namnet ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

ThiefGang?
i have no idea:P
Hehe, om guilden hade varit tvärtom kunde vi heta: ThiefBusters.


signatur

Wai

Medlem

humm ingen aning här me... kanske nåt latinskt ? vad tycker du ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Latinskt:O om du kommer på ngt bra så visst..
Men jag vill nog vara mest en craftsman och bygga pirat skepp till oss och en liten hamn kanske:D
Men kommer fortfarande vara med och fightas iaf!
KingOfThieves?


signatur

Wai

Medlem

tänkte lite, vi kan ju heta SicariuS som betyder Assassin på Latin, men nu är vi två, vi behöver nog lite mer kanske 3 till eller så tror du att du kan hitta någon eller ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Visst, går bra för mig.. men har din kompis lämnat?
Sen tror jag väl jag kan fixa en drös spelare när vi har börjat..


signatur

Wai

Medlem

njaa alltså han har inte bestämt sig än, kommer nog joina oss iaf


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

ni kan räkna med mig! Lät lockande helt å hållet


signatur

Whoooaa.

Medlem

Jag skulle också kunna tänka mig att vara med på det här, ett problem dock är att jag inte har spelet än! Hade tänkt att vänta ungefär en vecka innan köp för att se vad folks intryck är men jag kommer förmodligen köpa det innan dess.

Vi alla borde ta kontakt över MSN osv. så att vi kan prata mera!

Medlem

det är lugnt jag har inte heller spelet än så tror det löser sig, men a, vi borde snacka mer över msn


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

ett bra guild namn till den guilden borde väl vara "Most Wanted" ? hehe


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

1
Skriv svar