Retail eller privat server?

Inaktiv
Retail eller privat server?

Hej jag har spelat på wowscape väldigt länge nu och det är riktig skoj men jag har lite polare som köra riktiga wow och jag funderar på att börja men vet inte om jag orkar för vad jag har hört så måste man hålla på flera veckor för att "clear way" i instancer och det är väldigt svårt att få epic

sen ochså hur lång tid tar det för en erfaren att komma till lvl 70

*edit*

sen vad behöver jag för spel kort för att komma i gång? för jag har mina spel nertankade så jag antar att det inte funkar

Medlem

först av allt så behöver du köpa äkta versionen för att spela online för du behöver en cd key. på den andra frågan så säger jag att det beror på hur mycket du spelar för att nå max lvl plus så är max lvln 80 nu

Medlem
Skrivet av felix123:

Hej jag har spelat på wowscape väldigt länge nu och det är riktig skoj men jag har lite polare som köra riktiga wow och jag funderar på att börja men vet inte om jag orkar för vad jag har hört så måste man hålla på flera veckor för att "clear way" i instancer och det är väldigt svårt att få epic

Gear är inte svårt att skaffa nu för tiden. Är du berädd på att lägga 5 timmar någon enstaka kväll på instancer i maxlevel så har du snart bara epics inom några veckor.

Skrivet av felix123:

sen ochså hur lång tid tar det för en erfaren att komma till lvl 70

Eftersom att du är ny så rekomenderar jag dig att du blir "recruitad". Då får du tre gånger din XP. Detta tillsammans med att en highlevel drar dig igenom alla instancer gör att du kan å level 60 på mindre än 24 timmars speltid. Sen då kan du räkna med 1-2 levels om dagen 60-80. Detta då du och en kompis i samma level som recruitat dig får bland annat 3 gånger din normala XP om ni är tillsammans i spelet. Den som recruitar får även 30 dagars speltid och en mount om du fortsätter spela.

Dock så finns det en viss tjusning med att just spela spelet i 1-60 också även om det tar kanske 5 gånger tiden. Men är du ute efter snabbast våg till maxlevel så är det såhär du ska göra.

Skrivet av felix123:

sen vad behöver jag för spel kort för att komma i gång? för jag har mina spel nertankade så jag antar att det inte funkar

Du får ett account när du startar en trial men du måste köpa spelet så fort dessa 14 dagar går ut eller om du vill komma över level 20. Där ingår en månads speltid. Sen kan du antingen välja att betala månadsvis via kreditkort eller igenom att köpa gamecards.

Och jag skulle inte rekommendera privatservrar. De är buggiga, saknar content och är fulla av både snorungar och fuskare. Sen finns de väldigt lite att jobba för på en privatserver. Ju svårare det är desto bättre känns det efteråt


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar