Requiem spelare?

Inaktiv
Requiem spelare?

ja jag undrar om det möjligen finns några requiem:bloodymare spelare här omkring eller kanske några som skulle vilja prova spelet?

om ni spelar så säg vilken server ni kör på

om någon skulle vilja veta mer om spelet posta det då här så kan jag förklara .

Kortfattat så är spelet skönare än "storspelet" wow jag slutade med wow för att lira requiem . pga skönare grafik , roligare pvp, blod effekterna, raidsen är mer utmanande och item lvl systemet är mer utmanande.

har 2 filmer jag spelat in i min signatur ochså för den som vill se hör av er !

Medlem

Jag spelade det lite förut, det var ganska kul men så otroligt tomt på folk tyvärr, så jag slutade.

Inaktiv

servern jag spelar på är inte direkt tom tycker de e ganska lagom med folk som spelar här finns 2 servrar som e relativt tomma. på grund av att pk systemet inte är tillåtet där.

Medlem

spelar på hammerine.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

spelar på hammerine.

namn? lvl?

Medlem

Wartex på lvl 21 och Acanthia på lvl 24. började nyss, så fortfarande rätt låglevel. ^^

riktigt schysst spel imho. Helt klart ett värdigt alternativ till WoW, och gratis på köpet.

Inaktiv

försökte skriva till dig ingame utan vidare lyckat resultat. jag heter AdHdSmUrfeN ingame lvl 65 berserker om du behöver hjälp . du e välkommen att hojta till på mig om jag inte hinner skriva till dig först hehe

Inaktiv

Jag tror jag ska testa men mitt virusskydd blockar mitt internet (inne på familjens) Så jag kan inte spela men tror att jag ska bli warrior assasin eller templar:\


signatur

Ehh... Läs inte detta. Läs ^ där uppe. SLUTA LÄSA DÅ!

Inaktiv
Skrivet av Viggman:

Jag tror jag ska testa men mitt virusskydd blockar mitt internet (inne på familjens) Så jag kan inte spela men tror att jag ska bli warrior assasin eller templar:\

vad menar du? kan du inte ansluta till internet alls? eller bara i spelet? för isåfall får du nog öppna portarna. annars är assasin väldigt starka på högre lvl

Medlem

Hehe längesen man var inloggad där, kommer fasen inte ihåg var eller nick på charen, vet bara att jag gjorde nån guild med en polare hehe Välgjort MMORPG spel för att vara gratis, annars är ju gratis mmo spel helt hjärndöda


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Hmm ojdå, den här tråden hade några år på nacken..

Aja, spelade det här spelet för ca ett år sen och tyckte det var riktigt välgjort och gav en schysst känsla, dock efter ett tag kändes allt väldigt enformigt och jag tröttnade.

Nu är det så att jag inte spelar något mmorpg längre men ofta kommer just det här till minnes, frågan är om någon fortfarande spelar det? hah

1
Skriv svar