Spel att lira i väntan på Darkfall

Medlem
Spel att lira i väntan på Darkfall

Tja som alla intresserade säkert läst blev Darkfall försenat med 1 månad. Och om man nu inte har sån tur så man lyckas komma in i open betan/Free trialen eller vad dom nu vill kalla den vore det ju roligt att ha nått att lira tills dess. Därför vänder jag mig till er Fz har ni nått hett tips?

Dock vill jag INTE spela World of warcraft/EVE online.
Och det ska helst av allt finnas en liten trial.:up:

Medlem

Jag såg att jag hade fått lite gratis speltid på vanguard, så det är under nedladdning igen. Om jag inte minns fel har de en trial också om du är intresserad. Om inte annat så finns ju dota och en mängd underbara wc3-mods att sätta tänderna i!

Inaktiv

tips på bra wc3-mods? förutom dota dåra

Medlem
Skrivet av erebore:

tips på bra wc3-mods? förutom dota dåra

Mods?, det är inga mods det är banor..


signatur

Wai

Inaktiv

oj förlåt mr. märka ord

Medlem
Skrivet av erebore:

oj förlåt mr. märka ord

Oj, förlåt mr inte märka ord-.


signatur

Wai

Inaktiv

Förfan Noken, är vi där igen?

Medlem
Skrivet av L1ghtF00t_:

Förfan Noken, är vi där igen?

Nej, han skrev bara ett onödigt inlägg efter mig och då vill jag också göra det...


signatur

Wai

Inaktiv
Medlem

Nice 8 kommentarer och bara 1 som svarar på min fråga -.-

Inaktiv

OT: Skulle nog kört på Vanguard, verkar vara ett skönt spel. Annars finns ju WAR, men saknar (vad jag vet..) trial för tillfället.

Medlem
Skrivet av isorill:

Tja som alla intresserade säkert läst blev Darkfall försenat med 1 månad. Och om man nu inte har sån tur så man lyckas komma in i open betan/Free trialen eller vad dom nu vill kalla den vore det ju roligt att ha nått att lira tills dess. Därför vänder jag mig till er Fz har ni nått hett tips?

Dock vill jag INTE spela World of warcraft/EVE online.
Och det ska helst av allt finnas en liten trial.:up:

Vad är det för poäng att spela ett mmorpg i en månad. Vänta du tills det ultimata mmorpget darkfall släpps det kommer bräcka wow, war och alla andra mmorpg på marknaden med en enda stor käftsmäll.

Medlem
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av isorill:

Tja som alla intresserade säkert läst blev Darkfall försenat med 1 månad. Och om man nu inte har sån tur så man lyckas komma in i open betan/Free trialen eller vad dom nu vill kalla den vore det ju roligt att ha nått att lira tills dess. Därför vänder jag mig till er Fz har ni nått hett tips?

Dock vill jag INTE spela World of warcraft/EVE online.
Och det ska helst av allt finnas en liten trial.:up:

Vad är det för poäng att spela ett mmorpg i en månad. Vänta du tills det ultimata mmorpget darkfall släpps det kommer bräcka wow, war och alla andra mmorpg på marknaden med en enda stor käftsmäll.

Vaporware.

Medlem
Skrivet av Urbandurban:

Vaporware.

Suck, varför fortsätter folk även fast det nu finns klipp på Youtube där det bevisar att det faktiskt finns?

Medlem
Skrivet av nyhlin:
Skrivet av Urbandurban:

Vaporware.

Suck, varför fortsätter folk även fast det nu finns klipp på Youtube där det bevisar att det faktiskt finns?

För att ni fanbois är så lätta att irritera.

1
Skriv svar