Hur får man tag i Darkfall?

Medlem
Hur får man tag i Darkfall?

Är det någon som har koll på hur releasen den 22:a kommer fungera? Det går ju inte att förhandsboka, och vad jag har läst på forumet ska det inte gå att köpa i butik. Någon som har koll?

Medlem

Det är ingen som har koll på det.

Inaktiv

Du kommer att kunna ladda ner det.

Inaktiv
Skrivet av Zedrix:

Är det någon som har koll på hur releasen den 22:a kommer fungera? Det går ju inte att förhandsboka, och vad jag har läst på forumet ska det inte gå att köpa i butik. Någon som har koll?

Var en artikel på en Grekisk tidning som översattes av en Grekisk kille på Darkfall's websida. Står där att spelet kommer att finnas att köpa över disk och för digital nedladdning.

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=89257

Medlem

Men, det är ingen som har koll på det Bara lösa rykten. Men förmodligen är det som de säger, nedladdning definitivt och eventuellt disk.

Medlem

Webbhallen har förbokning på det för 399 kr vill jag minnas.:)så boka det måste väl gå.

Medlem

Darkfalls utgivare har dementerat att de har godkänt förhandsbokningar, så det tror jag inte man ska satsa på.

Medlem

Tycker det är lite underligt att det inte finns mer info nu?
Om inte jag har fattat fel är det bara tio dagar kvar till launch och ingen vet något säkert.
Jag håller tummarna och samtidigt är jag lite skeptisk

Medlem

Jo jag känner likadant. Jag läste bl.a en intervju för bara någon vecka sen där de svarade ja på frågan om det skulle bli en öppen beta. Med 10 dagar kvar till launch så känns ju inte det direkt realistiskt. Å andra sidan har bristen på information skapat ett otroligt intresse och hysteri för spelet.
Hoppas verkligen att de lyckas med spelet iallafall.

1
Skriv svar