Medlem
Mmos

Nu har ja provat lite mmos och fastnat för en del. Men det enda ja tror har nått att komma med nu är darkfall, ingen fanboy eller så utan ja hoppas att skillsystemet ska nå den stora massan. Swg var så mycket större med den enkla grejen att alla kunde va med och "leka" casual som hardcore så behöver man inte vänta på lvls.
Det är det mmoerna saknar, dom försöker nå ut till båda men det går inte med lvls. Ett mmo behöver ordentligt end game och det blir enklare att nå ut till båda utan lvls tror jag.

Va tror ni?

Nya star wars spelet ser klart ballt ut men att alla springer runt som jedis verkar lite tanigt, samt lvls antar jag :/


signatur

//mvh

Medlem

Jag tror på den grymma filmen: http://www.youtube.com/watch?v=e1k3hsv0tfU
8)

Så fritt spel, oh i think i love it!


signatur

Wai

Medlem

Tror många har lite för höga förväntningar på det (antagligen jag själv också). Jag försöker att inte bygga upp mina förväntningar allt för mycket, fallet blir så mycket hårdare om de är höga. Hade varit riktigt nice om jag inte fått höra om det förens någon dag före release

Bara de kan hålla det stabilt och med tillräckligt många spelare så tror jag detta kommer bli en riktig långkörare i stil med EVE.

1
Skriv svar