STARTA HELSVENSK VANGUARD GUILD

Medlem
STARTA HELSVENSK VANGUARD GUILD

Tängte bara höra om det fins nåt intresse här av att starta ett helsvenskt vangard guild. fins 6 manna raider och pvp arenor. så behöver inte vara nåt jäte guild längre för att lyckas och att ha kul.så är nåra sugna på att dra i gång nåt så vore det toppen. fins inget helsvensk aktivt guild i vg för tilfället så vore roligt att dra i gång ett=)

Medlem

läskigt!


signatur

Niet.

Medlem

varför helsvenskt?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

VILKA STOOORA BOKSTÄVER DU HAAR!!!!


signatur
Medlem

Jag gråter när jag läser ditt inlägg, Har dom helt upphört med ämnet Svenska i dagens grundskola?


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

zsm
Medlem

Herregud... det där inlägget får mina ögon att tåras av blod. Hur är det ens möjligt att stava så otroligt fel? Jag väntar bara på ursäkten "JAG ÄR DYSLEKTIKER!", vilket man lätt kontrar med "Det ursäktar inte dig från att vara en dum idiot!".

Natti.

Inaktiv

Han lär ju inte känna sig välkommen här iaf så mycket som ni gnäller på honom.

Medlem
Skrivet av zsm:

...vilket man lätt kontrar med "Det ursäktar inte dig från att vara en dum idiot!".

Natti.

Jo för det argumentet är ju både väl genomtänkt, utförligt beskrivande och det leder verkligen till en bra diskussion?

Kanske skulle ni som klagar på hur andra stavar, punkterar och formulerar sig ta och fundera på varför det heter moderator på forumen och inte språkpolis?
Prova att hjälpa varandra istället för att håna, förnedra och förminska så skall ni se att det blir en skön stämning här.

1
Skriv svar