Darkfall Preview

Inaktiv
Darkfall Preview

Intressant läsning om det kommande MMORPG spelet Darkfall. Två italienare från MMORPG Italia reste till Grekland och testade spelet. Dom verkar rätt "upphetsade" över vad dom fick se.

Här får ni en länk till den engelska översättningen av deras preview -

http://www.mmorpgitalia.it/forum/2620242-post3.html

Darkfall verkar kunna bli en riktig positiv överaskning.:)

Inaktiv

Mjo, det verkar ju väldigt lovande... Men dom verkar ju aldrig kunna hålla några datum och dröjer väldigt länge mellan uppdateringarna. Sen iaf på dess forum så har dom bland de sämsta communities ett MMORPG lir någonsin har haft, men sånt blir ju alltid lite annorlunda när spelet väl släpps.

Ska bli kul att testa iaf, om det nu kommer en öppen beta innan vill säga. Sen om det verkligen släpps i år kvittar vid det här laget(snart bara en månad kvar av 2008.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Det jag sett, läst och hört om spelet verkar riktigt lovande. Så jag ser riktigt fram emot Darkfall.

Medlem

Åhhåhå, nu längtar jag ÄNNU MEEEEEEEEEEER!!!:up:


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av robineng:

Mjo, det verkar ju väldigt lovande... Men dom verkar ju aldrig kunna hålla några datum och dröjer väldigt länge mellan uppdateringarna. Sen iaf på dess forum så har dom bland de Bästa communities ett MMORPG lir någonsin har haft, men sånt blir ju alltid lite annorlunda när spelet väl släpps.

/Fixed for you

Medlem

grafikmässigt såg det mest ut som warhammer online för att vara ärlig.

Inaktiv
Skrivet av s3ng:

grafikmässigt såg det mest ut som warhammer online för att vara ärlig.

Det är väl inte något negativt?
Sedan är det inte grafiken i Darkfall som imponerar utan friheten man kommer att ha och alla möjligheter som kommer att finnas.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

man blir frestad när man kollar på preview, första vettiga mmot sen swg!


signatur

//mvh

Medlem

bilderna såg ju ut som skit, hoppas det är snyggare.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Får se, kommer inte har några höga förväntningar (mindre besvikelse så )

Inaktiv
Skrivet av Wookiee:

Får se, kommer inte har några höga förväntningar (mindre besvikelse så )

Jag har inte några stora förväntningar, det kan bli riktigt bra, men får en obehaglig känsla att det kommer dyka upp städer, kungadömen överallt...

Inaktiv

Vet ni vilken PEGI spelet kommer att ha?

Inaktiv

ser ut som ett mythic lir daoc/warhammer. Men eftersom grafiken betyder väldigt lite när det gäller mmorpg kan detta nog bli najs iaf.

Medlem

Om det va 1999 så skulle jag ha spelet spelet.

Medlem
Skrivet av Ozumn:

Om det va 1999 så skulle jag ha spelet spelet.

Det fanns ju inte så här bra grafik då..


signatur

Wai

Medlem

Skrev detta i den andra tråden men det fanns tydligen två så:

Visst är det så att man betalar i månaden? Är det någon som isf vet om det finns någon form av gamecard och om det kommer finnas i sverige?

1
Skriv svar