Aion Open Beta Korea

Inaktiv
Aion Open Beta Korea

Det ursnygga Aion äntrar öppen beta i Korea om en vecka, och det ser definitivt välputsat ut!

Öppen beta för EU samt US räknas dyka upp om ca 3 månader så det kan absolut vara värt att hålla gluggarna öppna för.

EU hemsidan: http://eu.aiononline.com/en/

Massvis med filmer: http://eu.aiononline.com/en/movies

Tyvärr så är det överknepigt att komma med i den koreanska öppna betan pga plaync-konton (koreanska) måste verifieras med diverse bank eller telefonnummer om dom är skapade senare än en månad tillbaka (själv försökt, lyckades smussla ner klienten innan det bökade till sig men, men kontot på plaync.co.kr var skapad för sent, ack ack ack), men den som väntar på något gott?

Spelet i sig är grovt inspirerat av wow's levlande via quests, men endgame ska handla mest om pvp i form av keeps och raidkontent i samband med pvp'n osv (inga bg's dock).

Några fler än mig som ser fram emot detta på fz?

Och just ja, det finns en svensk community på http://www.aiononline.se/ som följer detta spel med hökögon ^.^

Inaktiv

Verkar som ett nytt asiatiskt grindfest, men det där med inga bg's och pvp endgame verkar bra.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Inaktiv
Skrivet av Mptr:

Verkar som ett nytt asiatiskt grindfest

Därav intresset pga motsatsen, som sagt ruggigt inspirerat av den västerländska marknaden.
Levlandet ska vara rätt everyday wow tydligen.

well well. Lite fanboy stuk från min sida.

www.aionsource.com är rätt nice för eventuell mer info.

Medlem

Det ser i alla fall bra ut. Frågan är om det levererar


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

ser trevligt ut om betan kommer till Europa så kommer jag lätt testa det


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Spelet ser sjukt härligt ut Men många spel har sett härliga ut men sen sugit apa med facit i hand...

Inaktiv

Ser vansinnigt snyggt ut och kommer säkert tilltala många anime-fans, men jag ser direkt att det är inget för mig

Medlem

Hur ska man kunna försöka komma in i betan då? Jag har ett gammalt konto som ligger å skräper men behöver bara länk till sidan där man får betan!!

Inaktiv
Skrivet av Takida:
Skrivet av Mptr:

Verkar som ett nytt asiatiskt grindfest

Levlandet ska vara rätt everyday wow tydligen.

Det tycker jag är ganska mycket grindfest, även om de har gjort det så enkelt som möjligt nu...


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

De kommer ingen beta till EU/NA. De kommer komma s.k. "Preview Events" runt januari/februari förmodligen.

Jag fick reda på detta spel för lite över en vecka sedan och jag vill inte vänta en dag till på releasen!

Medlem

Hoppas de åtminstone gjort grindandet svårt då... meningslöst när det är som i WoW och bara är en timesink ivägen - det måste vara lite challenge i det om det ska kännas värt besväret

Medlem

Har kollat vidare om Aion och det verkar väldigt intressant. Synd att de inte kommer släppa en Europeisk beta så att man skulle kunna få chansen att testa det på förhand. Skulle vara lättare att bestämma sig om man skulle investera i spelet för att testa det i en månad eller inte.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Har kollat vidare om Aion och det verkar väldigt intressant. Synd att de inte kommer släppa en Europeisk beta så att man skulle kunna få chansen att testa det på förhand. Skulle vara lättare att bestämma sig om man skulle investera i spelet för att testa det i en månad eller inte.

Kan ju försöka komma in i den kinesiska betan. Jag försöker atm, samlar gems som en galning.

Medlem
Skrivet av Urbandurban:
Skrivet av Naraccas:

Har kollat vidare om Aion och det verkar väldigt intressant. Synd att de inte kommer släppa en Europeisk beta så att man skulle kunna få chansen att testa det på förhand. Skulle vara lättare att bestämma sig om man skulle investera i spelet för att testa det i en månad eller inte.

Kan ju försöka komma in i den kinesiska betan. Jag försöker atm, samlar gems som en galning.

Känns som om att jag inte kommer fatta ett skit om allt står på kinesiska.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Urbandurban:
Skrivet av Naraccas:

Har kollat vidare om Aion och det verkar väldigt intressant. Synd att de inte kommer släppa en Europeisk beta så att man skulle kunna få chansen att testa det på förhand. Skulle vara lättare att bestämma sig om man skulle investera i spelet för att testa det i en månad eller inte.

Kan ju försöka komma in i den kinesiska betan. Jag försöker atm, samlar gems som en galning.

Känns som om att jag inte kommer fatta ett skit om allt står på kinesiska.

Hehe, det trodde inte jag heller, men det går ganska bra för mig ändå (;.

1
Skriv svar