Vilket MMORPG ska man köpa?

Inaktiv
Vilket MMORPG ska man köpa?

Nån som vet vilken MMORPG spel man igentligen ska skaffa? Det finns så himla många som t.ex

World of Warcraft
Warhammer Online
Age of Conan
Guild Wars
Lord of the Rings Online

Jag har skit många kompisar som lirar olika av dessa spel men vilket ska jag igentligen skaffa?

Wow är ju fortfarande störst men jag är sugen på Warhammer men båda kostar ju. Ska jag satsa på Guild Wars?

Hoppas jag kan få något tips på något spel man inte tröttnar på om ni förstår. Man vill kunna lira skit länge utan att tröttna.

Tack för bra svar.

// Behöver ett bra MMO-SPEL!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Nån som vet vilken MMORPG spel man igentligen ska skaffa? Det finns så himla många som t.ex

World of Warcraft
Warhammer Online
Age of Conan
Guild Wars
Lord of the Rings Online

Jag har skit många kompisar som lirar olika av dessa spel men vilket ska jag igentligen skaffa?

Wow är ju fortfarande störst men jag är sugen på Warhammer men båda kostar ju. Ska jag satsa på Guild Wars?

Hoppas jag kan få något tips på något spel man inte tröttnar på om ni förstår. Man vill kunna lira skit länge utan att tröttna.

Tack för bra svar.

// Behöver ett bra MMO-SPEL!

Tror WAR passar dig bäst


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av showerguy:

Nån som vet vilken MMORPG spel man igentligen ska skaffa? Det finns så himla många som t.ex

World of Warcraft
Warhammer Online
Age of Conan
Guild Wars
Lord of the Rings Online

Jag har skit många kompisar som lirar olika av dessa spel men vilket ska jag igentligen skaffa?

Wow är ju fortfarande störst men jag är sugen på Warhammer men båda kostar ju. Ska jag satsa på Guild Wars?

Hoppas jag kan få något tips på något spel man inte tröttnar på om ni förstår. Man vill kunna lira skit länge utan att tröttna.

Tack för bra svar.

// Behöver ett bra MMO-SPEL!

World of warcraft är det man skall lira. Bäst både kvalitetsmässigt och rolighetsmässigt. IMO!

Medlem

WAR ska du ha om du gillar PvP mer än pve

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

WAR ska du ha om du gillar PvP mer än pve

Precis,

PVE = WoW
PVP(RVR) = WAR

Inaktiv

Lord of the rings online är bäst !!! Utan tvekan .. Men om du gillar pvp mycket så är det wow eller war .. Men Rp pve grafik story players asså snälla spelare då e det lotro ..

Inaktiv
Skrivet av viko95:

Lord of the rings online är bäst !!! Utan tvekan .. Men om du gillar pvp mycket så är det wow eller war .. Men Rp pve grafik story players asså snälla spelare då e det lotro ..

WoW + PvP..Usch

Inaktiv
Skrivet av viko95:

Lord of the rings online är bäst !!!

Lotro saknar en vettig PvP mellan spelarna. Monster Play känns ju inte direkt jätte kul. :/

Inaktiv
Skrivet av anon_19389:
Skrivet av viko95:

Lord of the rings online är bäst !!!

Lotro saknar en vettig PvP mellan spelarna. Monster Play känns ju inte direkt jätte kul. :/

Ja pvp e inte det bästa men annars e det skit kul men segt lvlande .. :up::down:

Inaktiv

Aja jag har beställt Warhammer ONline nu från webhallen

hoppas jag blir nöjd

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Aja jag har beställt Warhammer ONline nu från webhallen

hoppas jag blir nöjd

Klart att du blir.

Inaktiv

Hur skaffar man guld i detta spel?

Det snabbaste sättet?

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Hur skaffar man guld i detta spel?

Det snabbaste sättet?

Skaffa guld gör du som på de flesta andra MMO, sälj items, döda mobs, klara quests, kör scenarios, m.m.

Å andra sidan är guld inget problem i WAR, mounten på lvl 20 kostar 15g, ingenting helt enkelt. Ytterligare ett sätt för Mythic att få bort guldfarmare

Medlem

Guld är skitlätt o få i war hade typ 25 g på lvl 20

Inaktiv

Själv hade jag 35 g när jag handlade mount vid 20. Försök att sälja allt (som inte är värdelöst) på AH. En annan bra sak för att tjäna pengar (som jag kör med) är att välja Scavenging som sitt ena jobb. Då får man nämligen rota en extra gång i fickorna på liken efter saker som kan användas i andra Craftings, och säljas på AH. (Mitt andra jobb är Talisman Making, får en massa till det via Scavenging men jag har låtit allt ligga på banken.)

1
Skriv svar