MMO Station (Webbradio)

Medlem
MMO Station (Webbradio)

Som rubriken säger. MMO Station en webbradio dedicerad MMO-genren.

Hemsida: www.mmostation.net

Allting är på engelska, men räknar med att det inte är något problem för de flesta dock

Vet att hemsidan inte är den snyggaste men ja, vi kör på enkelt och funktionsdugligt system tills vidare.

Ikväll 19.00 och 9 timmar framåt kommer 3 olika DJ's köra LIVE shower... kanske inte kommer vara allt för mycket "content" ännu då vi precis börjat med denna station.

Tidigare bedrev vi en station vid namn Hyboria Radio där vi hade ett par hundra lyssnare vid några tillfällen. Dock har vi flyttat alla resurser över till den nya stationen med ett bredare fokus.

Som ni kan läsa i nyheterna på hemsidan söker vi även efter folk som är intresserade av att syssla med webbradio och göra shower hos oss. För mer info kontakta mig gärna!

Vi bedriver redan en dialog med flertalet utvecklare om att ha dem hos oss som gäster och prata om sina spel. Så mycket mer intressant är att komma.

För att inte missa något, registrera på hemsidan, för vi mailar ut väldigt diskreta nyhetsmail inför höjdpunkterna.

Tack för er tid, hoppas det kan vara något utav intresse.

Inaktiv

Hej !

Kunde inte lyssna igår som jag sade, hoppas att det gick bra !


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

Men tjena Mpträ dig ser man ju tydligen lite överalt där jag hänger

det gick väl helt ok, med lite utav de vanliga "hickorna" som kan ske när det är live och man lämnar över streamen till nästa DJ hehe

nu hoppas vi kunna utöka med fler shower under kommande veckor då fler visat intresse för att testa på att göra shower hos oss!

så är någon nyfiken ge mig ett PM här eller besök vår hemsida

Inaktiv

Alla borde ta och lyssna på han nu, skitkul !


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

1
Skriv svar