LOTRO nu förtiden.

Medlem
LOTRO nu förtiden.

Hejsan.
Någon som spelar LOTRO just nu och gärna som har spelat sen det kom ut.
Hur är spelet nu förtiden? Jag har lite funderingar på att ta upp spelet igen, är det värt det?
Sist slutade jag efter 2 månader direkt efter releasen. Jag slutade för att jag tycket det var för likt WOW och att något fattades, vad vet jag inte men det kändes inte helt rätt.
Så, har mycket förändrats i spelet sen releasen? Hur är endgame? Vilken server är bäst att spela på? Är questen roliga? Kommer Mines of Moria att bli grymt osv. Ja frågorna är många men för den som känner sig manad får du gärna promota hur mycket du vill.

Tackar på förhand.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Inaktiv

Jag köptde det 3 dagar efter det kom ut.. Men DET ÄR KÖP VÄRT !! Ja det har förendrats med tex ny area nya quest nya monster osv .. Det e fortfarande likt wow (tycker jag men mycket bättre i allt) . om du ska börja i gen så börja på Eldar den e bäst .. Questen är roliga Specielt fellow questen när man går flera ut i äventyr i mådgård.. Mines of moria .. Jaa det kommer bli grymt 2 eller 3 nya länder Moria !!!!!!!!!!!!!!!!!! från lvl 50-60 som högsta lvlen, 2 nya klasser , 200 nya monster MM.. Annars kan du gå in på www.lotro-europe.com .

00a
Medlem

Är lite sugen på lotr, det ser ju så grymt mysigt ut;)

Medlem

Har spelat nu i 2 veckor, och det är mycket trevligt såhär långt, fortsatte med min lvl 20 char sen releasen. Det känns mycket bättre än vid releasen frö 1.5 år sen.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

Fan man blir ju sugen på detta Hade nån trial eller beta för längesedan och det var skitskoj! Synd bara att mina spelpolare har fastnat i wow

Medlem
Skrivet av viko95:

Jag köptde det 3 dagar efter det kom ut.. Men DET ÄR KÖP VÄRT !! Ja det har förendrats med tex ny area nya quest nya monster osv .. Det e fortfarande likt wow (tycker jag men mycket bättre i allt) . om du ska börja i gen så börja på Eldar den e bäst .. Questen är roliga Specielt fellow questen när man går flera ut i äventyr i mådgård.. Mines of moria .. Jaa det kommer bli grymt 2 eller 3 nya länder Moria !!!!!!!!!!!!!!!!!! från lvl 50-60 som högsta lvlen, 2 nya klasser , 200 nya monster MM.. Annars kan du gå in på www.lotro-europe.com .

Shit...
Lär dig skriva.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av viko95:

Jag köptde det 3 dagar efter det kom ut.. Men DET ÄR KÖP VÄRT !! Ja det har förendrats med tex ny area nya quest nya monster osv .. Det e fortfarande likt wow (tycker jag men mycket bättre i allt) . om du ska börja i gen så börja på Eldar den e bäst .. Questen är roliga Specielt fellow questen när man går flera ut i äventyr i mådgård.. Mines of moria .. Jaa det kommer bli grymt 2 eller 3 nya länder Moria !!!!!!!!!!!!!!!!!! från lvl 50-60 som högsta lvlen, 2 nya klasser , 200 nya monster MM.. Annars kan du gå in på www.lotro-europe.com .

Shit...
Lär dig skriva.

Även fast att hans namn antyder att han är en 95:a, så tycker jag det ser förjävligt ut. =/ Sjukt svårt att läsa imo.

Medlem

Om det är just den strategisk/taktiska aspekten du lockas av i dina MMOs så kan du strunta i LotRO, WoW gör det mycket bättre.

Är det just att det är LotR-världen så kanske Mines of Moria kan kännas lockande, iom att det så att säga är den ursprungliga dungeon-crawlen (nej det kanske det inte är exakt, men för 99% av dom som spelar fantasy-MMOs).

Å andra sidan var det världen i sig som lockade så hade du väl inte struntat i spelet från början. Jag tröttnade p.g.a. ruttna instanser och inkompetenta medspelare t.o.m. i de bästa gillena.

Medlem

Jag spelade för några dagar sen, tröttna på spelet på typ 4 dagar. Lite synd LOTRO could be so much more.
Gillar att man kan spela instrument dock, det är riktigt grymt


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av Carl G:

Å andra sidan var det världen i sig som lockade så hade du väl inte struntat i spelet från början. Jag tröttnade p.g.a. ruttna instanser och inkompetenta medspelare t.o.m. i de bästa gillena.

Lustigt, är det för att folk inte kan instancerna utan-till, eller för att du gör något fel?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Fan man blir ju sugen på detta Hade nån trial eller beta för längesedan och det var skitskoj! Synd bara att mina spelpolare har fastnat i wow

Ladda ner igen på www.codemasters.com/trylotro
14-dagar, är inne på 4:e dagen nu:)

Inaktiv
Skrivet av L1ightF00t_:
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av viko95:

Jag köptde det 3 dagar efter det kom ut.. Men DET ÄR KÖP VÄRT !! Ja det har förendrats med tex ny area nya quest nya monster osv .. Det e fortfarande likt wow (tycker jag men mycket bättre i allt) . om du ska börja i gen så börja på Eldar den e bäst .. Questen är roliga Specielt fellow questen när man går flera ut i äventyr i mådgård.. Mines of moria .. Jaa det kommer bli grymt 2 eller 3 nya länder Moria !!!!!!!!!!!!!!!!!! från lvl 50-60 som högsta lvlen, 2 nya klasser , 200 nya monster MM.. Annars kan du gå in på www.lotro-europe.com .

Shit...
Lär dig skriva.

Även fast att hans namn antyder att han är en 95:a, så tycker jag det ser förjävligt ut. =/ Sjukt svårt att läsa imo.

. haha jag vet men orkade ej bry mig + skrev jag snabbt ..

1
Skriv svar