Kanske nästa titel...

Medlem
Kanske nästa titel...

Ännu en stor "uppskruvad" release i MMO djungeln och samma sak även denna gång ett misslyckande. En stor besvilekse faller över mig.

Förväntningarna var stora till 080918 och WAR releasen men nu sitter jag här 080922 efter att ha spelat ett antal timmar framför just WAR. Försökt efter försök har jag försökt hitta den där känslan av att JA detta är den MMO jag vill behålla och spela. JA detta är såååå kul...

Men inte...

Mythic misslyckades. WAR är inte det spelet men de skapade i och för sig några intressanta PvP scenarion där vi kan köra stora massiva PvP fighter men det räcker inte, inte på långa vägar för visst är det som så att ett MMO spel måste hålla ända fram till man nått top level och då kunna fokusera på vad WAR verkar vara ämnat för just PvP. Det är denna stora bit som inte höll, PVE biten, grafiken, och mycket annat... Hänvisar till min tråd om just WAR på deras forum.

Kanske, kanske kommer jag kunna hitta just denna MMO som jag söker efter i Aion eller kanske Chronicels of Spellborn.

Så återigen sitter jag här och läser, söker och framför allt väntar, igen, på just nästa MMO release i hopp om att hitta min guldklimp bland alla MMO spel.

1
Skriv svar