Hur många spelar Lotro?

Medlem
Hur många spelar Lotro?

Hur många spelar Lotro uppskattningsvis? Känns det aktivt på servrarna? Jag är just nu i en fas där jag inte kan bestämma mig för vilket spel jag skall spela.

Jag spelade Lotro för typ 1 år sedan senast.

Medlem

började spela för någon månad sen, tack vare deras fria trial som man enkelt klickar ner på någon timme.

kör på RP servern laureline*nåtsånt* vilket är hyffsat bosatt med aktiva spelare, har tyvär ingen koll på dem andra servarna, men om jag säger så här, Lotro RP servern har mer befolkning än AoC RP servern så säger det i alla fall nåt,

men ladda ner trial och kolla runt bland servarna

Medlem

aldrig rört mig i dem kretsarna och kan verkligen inte tänka mig att det är nåt att ha. wow+wotlk lär bli givet om ca 1½månad. det är mitt tips


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Inaktiv

Jag kör lotro . Men det e nog 800 000 spelare samanlagt ..

Avstängd

Enligt vissa källor (bl.a. PCG) ligger antalet abonnenter på runt 200 000. Det låter inte så mycket, men det är typ bland de fem största.

Jag kör trial just nu och jag undrar vilken jag ska köra på. Jag har levlat upp en karaktär till lvl 10 på Evernight och man stöter på folk lite då och då. Det känns nästan som att det är lite för tomt.

Något jag har undrat över ett tag är hur reglerna för RP-servrar ser ut. Är det någon som vet vad som gäller egentligen?

Medlem
Skrivet av EliasN:

Något jag har undrat över ett tag är hur reglerna för RP-servrar ser ut. Är det någon som vet vad som gäller egentligen?

Det finns inte direkt några regler i RP serverna, inga officiella, men spelarna har ju satt upp lite mer'' inofficiella regler som funkar perfekt, liksom ingen OOC i say, vilket förvånat faktist dem flesta håller

det finns faktist ganska mång rollspelare i RP servern, måste nog säga att det är det bästa MMO't i nuläget för att rollspela i

men kom ihåg att det fortfarande är ett MMO vilket menas att det kommer alltid finnas vissa idioter som man aldrig blir av med, men riktigt kul är det, dem flesta verkar kunna sin grej, finns en hel drös med olika hardcore kinships/guilds också

Medlem

har ett acount men har inte spelat på ett tag:D

Inaktiv

Jag tycker du ska börja på eldar där e det aldrig tomt .. Alltit ngra i bree , Evendim , Angmar.. o Forochel

1
Skriv svar