Ultima Online. Någon som spelar det än?

Medlem
Ultima Online. Någon som spelar det än?

Är lite nyfiken om någon fortfarande spelar Ultima Online?
Vilken server spelar ni på i så fall?

Måste säga att även fast jag spelat en hel del MMORPG så är det bara UO som jag verkligen rollspelat i, och känt stark gemenskap i de gillen jag varit med i.

Har beställt det på nytt (för att få med alla expansioner) och tänkte köra på Europa serven.
Kul nog så finns mina gamla karaktärer kvar, så jag slipper börja om helt från början (även fast jag vill prova på några av de nya skillsen som kommit).

Medlem

Tja rävis
Har nog ett gammalt UO konto kvar med min GM tamer
tyvär så kommer ju WAR om en månad annars hadde jag gärnat aktivera och lekt med dig!


signatur

I got a rocket in my pocket.

Inaktiv

Jadu, har ingen aning. Vet att det brukar vara några från mitt guild som spelar ännu, men tror dom är på Drachenfels nu (vad jag hört så verkar felucca mer aktivt där).

Inaktiv

Jag har tänkt att testa UO då jag aldrig gjort det innan. Frågan är bara när, spelet är installerat och klart bara lite extrakrafs kvar samt vart jag skall spela.

Medlem

Jag lirar ibland på Demise (gratisserver, www.uodemise.com). Kan vara ett tips för den som itne vill lägga ut några pengar. Finns även typ hybrid och 191290829384 andra gratisservrar med olika rulesets.

Uo är fan ftw.

1
Skriv svar