Vanguard har blivit grymt bra!!!

Medlem
Vanguard har blivit grymt bra!!!

måste säga att dom på sony jort ett grymt jobb med vanguard. inget lag.inga onsynliga gränser.masvis med nya mobs.masvis med nya quester. riktiga raid instanser med gryma drops. flying mont quest mm. å fortfarande lika snyggt som alltid=). jag har inte spelat vanguard på nåt år men när jag fick mailet att dom fiksat spelet var jag ju tvungen å testa. å WOWvad förvånad jag blev!!! vanguar har blivit en bortglömd diamant.alla dom som bojkotade vanguard när det kom på grund av bugar medmera tyker jag ska je det en sissta skangs. för nu förtjänar dom det värkligen. =)jag blev totalt fast nu i alla fal.

http://vgplayers.station.sony.com/

Medlem

finns det trial som man kan testa?

Väldigt spooky att se detta inlägg när jag alldeles nyss beställt Vanguard Saga of heroes.

Jag har testat 2 buddy-keys, den första när jag spelade WoW och fått mer mersmak varje gång så nu får det fan räcka, nu ska jag hela spelet. Man behöver bara gå tillbaka några månader för att se hur vanguard har vänt från något katastrofalt till något positivt.

Tydligen är nya modeller och animationer och en ny start-plats på gång i en stor patch som kommer inom snar framtid.....är inte så insatt i spelet men det finns väl flying mounts och möjlighet att köpa ett eget hus?? Var e alla vanguard spelare? Visa er!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Skrivet av SwedishChaos:

finns det trial som man kan testa?

Förhoppningsvis nästa vecka då isle of dawn kommer som är en ny start-area men också något man kommer att kunna ladda hem fristående som en free trial upp till lvl 10.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

soory skrev i fel tråd först och den har blivit flytad hitt så nu är det 2:| jag spelar en heailer på serven sartok:) min gubbe heter metalheal

Medlem

har 7 nyklar ligandes å skrpar om nån vill ha en så tjoa till:)

Inaktiv

Jag vill ha en nyckel.

Medlem

Jag tar gärna en nyckel!

Medlem

tar gärna en nyckel om det finns, verkar kul spel.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Var med i betan på Vanguard så jag köpte det så klart inte vid launch!
Testade en trial för någon månad sedan och jag kan hålla med OP, det är grymt bättre än vid launch. Hyrde en flying mount och det var fantastiskt, synd bara att servern var tom på folk :/


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

är mer nu än för några månader sedan=)mäst är det på pve servrarna.men blir nog betydligt mer spelare efter somaren när dom ska nylasera eller ny premota spelet:)

Medlem

nu har ni som pmat och ni som skrev i tråden fåt nycklar fins ett fåtal kvar. så skika ett pm om ni vill ha en nyckel.men snart är dom slut.:(

Medlem

ska kanse till lägas att vanguard går att få tag på

EBgames för en hundring med en månads free spel. enså länge i alla fal. jag såg det i götet och i kungsbacka. på webhallen var det betydligt dyrare runt 260 kr nåt

Medlem

om du har nån key kvar, skulle jag kunna få en?

För den som vill läsa vad GU6 kommer att innehålla förutom över 1000 stycken buggfixar så:

http://vgplayers.station.sony.com/newsArchive.vm?id=620&month...


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Såg en ganska bra resumé av vad som visades och sa's om VG på SOE fun fair.
http://mmorpg.com/gamelist.cfm/game/147/view/forums/thread/19...
(finns en part 2 några inlägg ner i tråden)

Verkar som att det inte direkt kommer bli sämre
Gillar specielt att de tänker göra vanliga high-end group content mer strategi beroende. Litegran typ raid bossar, fast för en generisk 6-manna grupp.

Inaktiv

Om någon har en nyckel så man kan testa detta spel så tar jag gärna en.

Tack isåfall på förhand

kvn
Medlem

Skulle gärna också vilja ha en "Buddy-Key", finns det någon över tar jag gärna den.

Tackar kvn.

Video teaser trailer typ:

[http://www.youtube.com/watch?v=wWLf3AcqIL4]

Isle of Dawn is the upcoming Free Trial to the game Vanguard: Saga of Heroes. It is a dedicated island that players will be able to join for free to check out what Vanguard has to offer. The entire video was shot with in-game footage on the Isle of Dawn using Fraps on Medium Settings.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Jag kan oxå tänka mig ta en buddy key om de finns nån till övers

verkar vara ett intressant spel detta..

Inaktiv

finns det nån buddy key kvar, så skicka gärna!

mycket tacksamt!

EDIT: har köpt det nu så strunt i det

Medlem

skulle väldigt gärna upskatta en trial!, tycker det är lite surt av soe att inte själv dela ut trials till befolkningen, tror det bara skulle unna dem mer om vanguard har blivit bättre!

Inaktiv

kommer en trial snart läste jag, men en helt ny ö också. en jätte patch med andra ord.

Stämmer, det ska inte vara alltför långt borta. :heart:

Vanguard trial som alltså är en mindre separat download för dom som vill testa spelet upp till lvl 10.

Ja så med andra ord FREE TRIAL kommer snart.
(Håll ut!)


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

1
Skriv svar