WoW WotLK Beta Nyckel

Inaktiv
WoW WotLK Beta Nyckel

Lika bra att skriva nu innan nycklarna skickas ut om det är någon som kanske kan tänka sig att ge bort/sälja sin nyckel om dom får en eller kanske har fler acc?

Är lite desperat att få komma med och testa så om det finns någon snäll peron här som har en extra eller kanske bara inte vill testa utan vänta så tar jag gärna emot en nyckel.

Jag kan bara inte låta bli att testa en DK

Medlem

Kan inte förstå varför folk är så desperata efter att få beta testa denna exp, eftersom ni ändå kommer lira den under flera års tid och hinna tröttna 10 gånger om.

Beta testar är till för att ta bort buggar i spelet och fixa balans, inte en gratis preview som många idag verkar använda det till. Age of Conan var ett grymt bra exampel på detta.

Inaktiv

Vem säger att jag inte ska beta testa då? jag har varit med i flera beta tester innan så det är absolut inte för att få en preview.

Medlem

Hade access till alphan så har automatiskt fått mitt konto upgraderat till betan, dock ingen nyckel att ge. :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Jag spelar inte WoW, är det en bra ursäkt ?


signatur

Just because i don't care doesn't means i don't understand

Gen
Medlem

Jag var beta-testare i TBC. Hoppas man får vara med denna gången också

Medlem

Beta nycklarna säljs väl dyrt? Varför skulle någon ge bort en här då?

Inaktiv

Läs igen "om det är någon som kanske kan tänka sig att ge bort/sälja sin nyckel"

Läskunskap är en bra sak att ha

Medlem

Ops, ursäkta min klantighet

1
Skriv svar