Fördel med Lotro?

Inaktiv
Fördel med Lotro?

Har tänkt börja spela Lotro och tänkte fråga nån som spelar det vad det har för fördelar jämnfört med dess konkurenter tex WOW

Tack på förhand

Medlem

Köpte det, spelade 2 dagar sedan lade jag ner det helt. Men det var ganska nytt då och har säkert blivit bättre..

Medlem

Eftersom jag inte har spelat WoW så vet jag inte riktigt vad nackdelarna är förut om dem som man har läst om på div forum och liknande och det är väl att det verkar vara ganska mycket yngre/omognare folk i WoW. I Lotro tycker jag att det verkar vara lite äldre folk som spelar. Men har som sagt inte spelat WoW själv, sen är ju grafiken i Lotro riktigt fin, questarna och instancerna är riktigt roliga tycker jag själv. Om du bestämer dej för att börja spela så kan du välja Eldar servern, jag själv är med i ett Kinship där som heter Svenska Krigare och vi är mycket hjälpsamma mot nybörjare kika in på www.svenskakrigare.se om du börjar spela.


signatur

Rock n Roll

Medlem

LOTRO har starkare community, iaf. på Laurelin servern, också en bra plats för MMO rollspelare, härlig epic story line osv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gillar man Allt med Tolkiens saker att göra måste du spela Lotro helt klockrent


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Inaktiv
Skrivet av Vic0506:

Gillar man Allt med Tolkiens saker att göra måste du spela Lotro helt klockrent

Joo precis, storyn oså är ju väldigt olika.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Gen
Medlem

Hur är grafiken, ljudet, GUI och PvE?

Medlem

I Lotro?:) de är hur snyggt som helst,

Och nån som köra med mig på Servern Gilrain är Välkommen // Victar,viceon
bara att höra av sig:D


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem
Skrivet av Gen:

Hur är grafiken, ljudet, GUI och PvE?

Grafiken är en av de snyggaste grafikerna man kan ha i ett MMORPG (mitt tycke), ljudet funkar samt PVE faktist kul.

1
Skriv svar