Medlem
Anachy online?

Någon som spelar detta spel fortfarande?, jag fick email att dom firade 7 år etc etc å fick spela gratis en månad igen.. men när jag tankar ner hela spelet ifrån deras sida å ska patcha får jag bara en JÄVLA massa felmedelanden att han inte hittar, han kan inte installera , han hittar ingen konakt etc efter typ 30 minuters patchande... BLIR GALEN??!!??!?! hur fan kan man efter 7 år inte ha som wow en stor patch med alla patchar i ettt??!?!?!?! jävla idioter...

någon som har en lösning?

/Matte Förbannad som faaaaana!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

eh.. va? hittar inte vad?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Vore bra om du skrev felmeddelandet istället för dina helt ovidkommande reaktioner.

Men ska jag chansa tror jag att du fått en ganska vanligt förekommande fel vid AO installationen. Varningsmeddelandet säger att den inte kan skriva i en xml-fil. Om det stämmer, är felet lätt att åtgärda. Förmodligen saknar din installation den katalogen som den vill skriva xml-filen i... mao skapa en katalog med det namnet som anges i felmeddelandet.

Jepp, det är ganska många som börjat spela AO, sen det blev gratis. Det är ett av de mest komplexa MMOs som finns, och möjligheterna är enorma. Tyvärr blir lider det av sin dåliga grafik. Men Funcom har ju utlovat en grafik uppdatering, och blir den bra, finns det en bra framtid för spelet.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Får du bara spela gratis en månad?
Dom har väl släppt original AO som Free-2-Play?
Sen kostar typ expansions.

Medlem

Helt korrekt. AO är F2P nu för tiden. Ingen tidsbegränsning.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

1
Skriv svar