Tabula Rasa Trial

Inaktiv
Tabula Rasa Trial

Läste att FZ ska ha mottagit trial koder för Tabula Rasa och är svårt nyfiken på hur spelet ser ut idag.

När kommer ni slänga upp dom på sidan?

Har bara testat det vid betan men hållt lite koll på det eftersom sci-fi är mitt favvo setting.

ska tydligen vara enormt bättre idag jämfört med ett halvår sedan och en massa godis verkar vara på G nu när dom bytt ut lead designers och dyligt.

Medlem

Det var väl ett tag sen dom fanns här.

Edit: Hade fel, dom finns nu på framsidan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Inaktiv

Blev RIKTIGT nöjd, så pass att det blev ett köp faktiskt!

Spelet känns 100% mer slipat sedan betan och med allt ballt som dom ska patcha in inom närmsta tiden (typ mechs/raidskräp/pvp ojectives och dylikt) så kommer bara bli mer trevligt.
Communityn känns som gamla AO vilket är sälsynt underbart och alla höglevlar jag snackat med har varit mycket hjälpsamma.

Har lirat WoW och AoC betan ruggigt länge nu så TR käns som en en frisk fläkt på mmo horisonten konstigt nog såhär ett år efter release.

Danke!

edit: om ni testar trialen, kör åtmindstone upp till lvl 10-12 och dra igenom nån av alla instancerna på första kartan med nån polare, troligtvis bland de bästa mmo instancer som sett dagsljus (påminner mycket om border ranges i AoC, typ lvl 25-30ish? som är helt outstanding jämfört med resten av instancerna i det liret)

Inaktiv

Är det bara jag som har problem med de filerna? Det står att dessa är korrupt, och jag har laddat om de 2 ggr nu

Inaktiv

ladda från ncoft

Inaktiv

Kan ju inte ladda ned från den sidan... Man måste köpa spelet, eller? Har någon länk?

Inaktiv

tja, skapa ett konto på http://eu.plaync.com/eu/

välj sedan download game och använd trial koden för den.

Inaktiv

Själv tyckte jag inte riktigt om spelet. Men det var roligt att få testa det. Har undrat länge hur det är.

Inaktiv

fick ner en key och testade..

kändes mycket riktigt som en frisk fläkt..

det enda som känns lite stumt såhär efter 12 lvls är craftingsystemet, det fattas djup såhär långt iaf..

att bara kunna göra granater, ammo, färgkits till armor, och moddar känns lite snålt..

men det kanske finns att hitta recept på vapen och sånt med lite senare.

Ett litet minus är att den information som finns på den officiella sidan inte berättar särskilt mycket om hur allt funkar, inget forum heller, så man är relegerad till fansites.

Men men, fortsätter det att vara lika
kul efter de här 5 dagarna, så blir det nog ett köp

Medlem

jag tycker tyvärr inte att det här spelet är så bra som det borde vara :/


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

sant som v1ctory säger... drös med potential som borde vara självklart implementerade sen länge.

hoppas defenitivt att framtida sci fi mmos som kommer slutet av detta år och nästa lär sig och gör bättre.

ska iallafall lira detta tills något bättre dyker upp.
Hoppas på Earthrise nästa år!

BeW
Medlem

Har nu kört de fem dagarna och måste säga att jag gillade det här spelet starkt. Var roligt att testa på det då jag länge velat göra det.:)

Som ni säger är det synd att det finns en del saker som kan förbättras osv. Men fortfarande ett av de bästa spelen jag kört på länge, så det blir helt klart ett köp:)

Ska dra ner till Game imorgon:D

1
Skriv svar