DrAbrahams Lineage 2-tävling

Medlem
DrAbrahams Lineage 2-tävling

Som ni alla självklart vet är jag den stolta vinnaren av collectors edition av Lineage 2 i FZ:s tävling nyss. Kul spel och hoppas det kommer hålla mig sysselsatt tills Age of Conan släpps...

Till saken, med spelet följde en "Buddy serial code", vilket låter en person testa spelet gratis i 14 dagar, och om de sen vill fortsätta spela behöver de INTE köpa spelet utan bara betala månadskostnaden.

Eftersom nu FZ snällt gav mig spelet gratis, skänker jag härmed bort den koden till nån trevlig FZ-medlem.

Hojta till i tråden alla ni som är intresserade, och skriv gärna en rolig motivering så lottar jag ut den bland er intresserade nu till helgen eller så

Inaktiv

Jag tar gärna emot den.
Motivering: Har hört mycket gott om Linage 2 , har länge velat testa det

Medlem

Fan vad populärt det här blev jaja får rolla en 100sidig tärning och se vem som vinner....

*rollar*

... and the winner is..... ANTEC!
vilken överraskning

Medlem

Synd att man inte såg detta förns nu.
Hade varit intresserad också.
Jaja en annan gång kanske.

Medlem

haha...mkt intresse över L2 XD

Medlem

hehe har aldrig testat de men är det verkligen så bra som det sägs eller?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

hehe det var många som var intresserade. Jag skulle tänka mig att prova det någon gång, synd att dom inte har trial

Inaktiv

Om du känner nån som spelar kan du få 7 dagars trial på det.
Har själv spelat det i två år, faktiskt riktigt bra men grafiken tycker jag inte hänger med längre.

Medlem

Har gett bort Buddy key nu men har en 14dagars trial till övers med. Hojta till ni som vill ha

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Har gett bort Buddy key nu men har en 14dagars trial till övers med. Hojta till ni som vill ha

Jag vill ha trial key

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Har gett bort Buddy key nu men har en 14dagars trial till övers med. Hojta till ni som vill ha

Jag tar väldigt gärna den,

Motivering: Har några polare över nätet som spelar det som gärna vill att jag ska börja men vill helst testa det först innan jag lägger ut pengar på det(Kan ju vara vilken skit som helst).

1
Skriv svar