Vet någon en gratis MMORPG utan massa halvnakna bots och spelare?

Inaktiv
Vet någon en gratis MMORPG utan massa halvnakna bots och spelare?

Jag har ett litet problem som jag vill ha hjälp med som kanske många tycker är fånig.

Men det gör inte jag...

För det första vill jag bara säga att jag har fått
nog på alla sådana spel med bara fjant där det springer omkring massa halvnakna tjejer som kräver massa gratis items eller bots/monstrar som man slår ner är halvnakna tjejer. Inte för att jag ger bort något till de med det oerhört irriterande och vilket omoralisk att slå ner massa halvnakna tjejer som ex. 12sky, 2moons osv.

Så jag undrar ifall någon vet ett ganska bra MMORPG utan massa överdrivet nakenheter som är roligt att spela. Sådana spel som WOW(inte gratis) eller Lord of the Rings(kostar också) är helt okej men inte spel som twelvesky där man slår ner massa nakna tjejer(bots) vilket jag tycker är helt sjukt.

jag har bara två krav:
1. Det är gratis
2. det är till viss del cencurerat.(okej med lite urringar och sånt men inte massa "nakna" tjejer som på 12sky).

Medlem

Hello Kitty online?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Det finns inga MMOs utan bots... eller jo det finns det nog men det är MMOs utan spelare.

Inaktiv

Jag menar inte MMOs utan bots...läs inlägget så förstår även du så småningom.

Inaktiv
Skrivet av Grandor:

Jag menar inte MMOs utan bots...läs inlägget så förstår även du så småningom.

Finns nog inte ett enda MMO utan halvnakna tjejer
Kanske om dom gör Tetris online men den där halvnakna kuben ser rätt lockande ut.

Inaktiv

Hehe=)...nej men jag har i alla fall lirat 12sky och tycker att det är sjuk dålig och vill bara veta om någon annan har något förslag.

Medlem

Tästa runescape


signatur

Trying is the first step towards failing

Inaktiv

Sorligt nog så kör jag det forfarande. Men har fått nog då jag har över 200mil och vill inte betala för att bli member.

Det var ett bra förslag men jag vill helst ha ett spel som är mer avancerat som ex. Wow men gratis osv.

Medlem

Du kan kolla på Gratis (Free) MMORPG tråden. Finns massa saker där. Annars kan jag rekommendera Holic.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Grandor:

Jag har ett litet problem som jag vill ha hjälp med som kanske många tycker är fånig.

Men det gör inte jag...

För det första vill jag bara säga att jag har fått
nog på alla sådana spel med bara fjant där det springer omkring massa halvnakna tjejer som kräver massa gratis items eller bots/monstrar som man slår ner är halvnakna tjejer. Inte för att jag ger bort något till de med det oerhört irriterande och vilket omoralisk att slå ner massa halvnakna tjejer som ex. 12sky, 2moons osv.

Så jag undrar ifall någon vet ett ganska bra MMORPG utan massa överdrivet nakenheter som är roligt att spela. Sådana spel som WOW(inte gratis) eller Lord of the Rings(kostar också) är helt okej men inte spel som twelvesky där man slår ner massa nakna tjejer(bots) vilket jag tycker är helt sjukt.

jag har bara två krav:
1. Det är gratis
2. det är till viss del cencurerat.(okej med lite urringar och sånt men inte massa "nakna" tjejer som på 12sky).

Bögit eller vad?

Edit: Nu kände jag mig dum, testa FLYFF.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

det som är snarlikt är väl perfect world ganska ok grafik för ett gratis lir och inga halvnakna kvinnor där vad jag sett iaf

Tyvärr är sidan mega slö
www.perfectworld.com.my/


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

det som är snarlikt är väl perfect world ganska ok grafik för ett gratis lir och inga halvnakna kvinnor där vad jag sett iaf

Tyvärr är sidan mega slö
www.perfectworld.com.my/

Förutom bikiniklädda spelare med överfeta silikonbröst så är det inte mycket naket.

Medlem
Skrivet av Grandor:

Jag har ett litet problem som jag vill ha hjälp med som kanske många tycker är fånig.

Men det gör inte jag...

För det första vill jag bara säga att jag har fått
nog på alla sådana spel med bara fjant där det springer omkring massa halvnakna tjejer som kräver massa gratis items eller bots/monstrar som man slår ner är halvnakna tjejer. Inte för att jag ger bort något till de med det oerhört irriterande och vilket omoralisk att slå ner massa halvnakna tjejer som ex. 12sky, 2moons osv.

Så jag undrar ifall någon vet ett ganska bra MMORPG utan massa överdrivet nakenheter som är roligt att spela. Sådana spel som WOW(inte gratis) eller Lord of the Rings(kostar också) är helt okej men inte spel som twelvesky där man slår ner massa nakna tjejer(bots) vilket jag tycker är helt sjukt.

jag har bara två krav:
1. Det är gratis
2. det är till viss del cencurerat.(okej med lite urringar och sånt men inte massa "nakna" tjejer som på 12sky).

Men egentligen vad gör det om du ser en snygg tjej?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Grandor:

Jag har ett litet problem som jag vill ha hjälp med som kanske många tycker är fånig.

Men det gör inte jag...

För det första vill jag bara säga att jag har fått
nog på alla sådana spel med bara fjant där det springer omkring massa halvnakna tjejer som kräver massa gratis items eller bots/monstrar som man slår ner är halvnakna tjejer. Inte för att jag ger bort något till de med det oerhört irriterande och vilket omoralisk att slå ner massa halvnakna tjejer som ex. 12sky, 2moons osv.

Så jag undrar ifall någon vet ett ganska bra MMORPG utan massa överdrivet nakenheter som är roligt att spela. Sådana spel som WOW(inte gratis) eller Lord of the Rings(kostar också) är helt okej men inte spel som twelvesky där man slår ner massa nakna tjejer(bots) vilket jag tycker är helt sjukt.

jag har bara två krav:
1. Det är gratis
2. det är till viss del cencurerat.(okej med lite urringar och sånt men inte massa "nakna" tjejer som på 12sky).

Men egentligen vad gör det om du ser en snygg tjej?

Som en av åskådarna i en Stephen Lynch show sa: Premature Ejaculation Man!

Inaktiv

Är det någon som har testat Archlord?

Inaktiv

Testa Rappelz. Riktigt sjysst spel och gratis. Många spelar inte bara en massa fjortisar

Och jag håller faktiskt med dig. Är också trött på allt naket i alla spel

Inaktiv

Har någon testat kal online?

Medlem

Swords of the new world

där haru urringningar, men inget naket.
länk

man kan luras att de finns bottar, men det finns en funktion som heter "hold mode" då dom står på ett ställe och attackerar allt som kmr nära. jag tror det är designat för PvP så man kan stå och sköta sina spells å buffs medans ens chars attackerar. chars ja, man har ett "team" på 3-4 gubbar som man styr. lite annorlunda koncept men funkar och är kul, tycker jag.


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Grandor:

Är det någon som har testat Archlord?

jag och det är bara kul i någon timme tills man inser vilket skit de är, om man nu inte fastnar i loginrutan då de kan ta 4-5timmar.

Inget jag rekommenderar, men testa. de kan ju falla dig i smaken

kan säga att från lvl 44-45 tar de 1 vecka då du står å mörsar i streck 8h/dag.


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Grandor:

Har någon testat kal online?

har inte testat de på senare tiden men när jag spelade det för en 5 år sen så vare väl helt okej vad jag kan minnas, skulle väl vara att fienderna var fula...


signatur

Chooch it

Inaktiv

Sword of the new world är faktiskt riktigt nice.

Just nu prövar jag på Perfect World. Är väl inte riktigt nöjd om jag säger så

1
Skriv svar