Age of conan Open beta 1 Maj

Medlem
Age of conan Open beta 1 Maj

Dock enbart på

fileplanet.com, Tentonhammer.com and Warcry.com

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=p...

Hoppas ni kommer in


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

dock endast för subscriber...men har en polare som är det så ska be han ansöka för mig om han inte själv ska lira ^^

Medlem

jag var tvungen att fixa subscribe XD...dock kan man bara spela till lvl 13...men vafan det duger XD

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

jag var tvungen att fixa subscribe XD...dock kan man bara spela till lvl 13...men vafan det duger XD

Smart sätt av Funcom att inte låta spelarna se hela världen utan låsa dem till Newbiee staden. Undra varför de gör så

Inaktiv

Vore fint att testa...men inte värt att bli medlem för att bara kunna spela till level 13...väntar hellre till release då

Medlem

äh vafan kostade ju bara 50 spänn 1 månad....små pengar......

Medlem
Skrivet av Lite Lätt Lullig:
Skrivet av Hannu87:

jag var tvungen att fixa subscribe XD...dock kan man bara spela till lvl 13...men vafan det duger XD

Smart sätt av Funcom att inte låta spelarna se hela världen utan låsa dem till Newbiee staden. Undra varför de gör så

Om du kollar länken i första posten så handlar det om stress testning så egentligen skulle man kunna säga det är ett teknisk stress test istället för open beta men men.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Stresstest verkar ju inte så himla hett. Sitta och lagga i startzonen med några tusen andra för att se om servern krashar eller inte.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

men nu är det ingen timelimit iaf.....man kan lira tills releasen :P....

Medlem

Sjukt att man skall behöva betala för att få beta testa, Kan dom ju fet glömma. Sen är det ju knappast en "öppen" beta när det bara finns 50k nycklar samt att det kostar pengar. Dålig stil FunCom.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Dumt att dom kallar det öppen beta eftersom bara 50k pers kan komma in och att man måste betala för att kunna vara med i den...skulle själv kalla det "betal demo"

1
Skriv svar