AoC: PvP Weekend Beta med 15 000 nycklar

Medlem
AoC: PvP Weekend Beta med 15 000 nycklar

Here's your chance to battle like a barbarian!

Get a sneak preview of one of the season's most highly anticipated games by signing up for the Age of Conan PVP Beta Weekend, occurring April 18-20.

You'll be among the first to experience the barbaric world of Age of Conan: Hyborian Adventures. Imagine an entire weekend filled with amazing and action-filled player vs player battles fit for the world's greatest fantasy hero.

Registration for the Age of Conan PVP Beta Weekend begins April 9 and we have 15,000 keys to giveaway. Invitees will be notified by email on April 16.

Be sure to check out our official Age of Conan Beta Forum.

[http://www.gamespot.com/test/ageofconan/]

Medlem

Tack för tipset! Har signat, bara att vänta nu då


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Idag den 16 skulle de meddela om man fått en nyckel, någon som fått en, om inte får man väl hoppas på morgondagen

Coop

Medlem

Om någon lyckades få tag i mer än en nyckel så skulle jag gladeligen offra valfri kroppsdel för en =).
Jag har alltid sån galen otur när det gäller sånt här, har suttit i två dygn och refreshat den jäkla sidan men fick aldrig nån =.(

Medlem

Jag har fått min nyckel nu iaf! Blir att skynda hem efter jobbet å påbörja nedladdningen!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Otroligt tråkig beta. Trodde att man skulle få springa runt lite mer. När man ändå väntar 2 dagar och tankar 7gb så vill man gärna göra lite mer än att döda några gubbar sen köra PVP som knappt funkar..

Inaktiv
Skrivet av Strumpa:

Otroligt tråkig beta. Trodde att man skulle få springa runt lite mer. När man ändå väntar 2 dagar och tankar 7gb så vill man gärna göra lite mer än att döda några gubbar sen köra PVP som knappt funkar..

err lol

Det kallades för PvP Weekend Beta för en anledning.
Det har och finns andra betor där du får springa runt fritt.
Vet inte vad du menar med att pvp som knappt funkar.
Det funkade fint för mig och många andra förutom lite små buggar och exploits som användes, men det var en av anledningarna varför vi fick prova på.

Inte för att spela och ha skoj för att veta ifall vi skulle tycka om spelet och köpa det eller ej som du verkar tro.

Stanna kvar i wow pls

Medlem

vadå PvP som inte fungera? Det fungerade perfekt för mig iallafall

1
Skriv svar