Medlem
Guild i WAR?

Jag vet att det kanske är lite långt innan spelet slåpps men är det någon som har funderat på att göra en guild?

Jag skulle gärna villja vara med isånnafall för som jag har hört är det bara guilder som kan ta över/försvara keeps.

Jag är väl ingen hardcorespelare men när jag spelar så gör jag det i ett par timmar, vet inte om jag kan sitta varje dag för jag har ganska mycket fotboll just nu och man vet ju inte release datumet än om det blir sept/okt så har jag nog fortfarande träningar. Jag vet inte säkert om jag ska börja heller för jag måste köpa en ny dator innan. När jag vet vad WAR kräver av datorn kan jag säga säkert om jag ska börja eller inte, kommer köra WoW annars.

Om jag börjar kommer jag att köra som Shadow Warrior, Warrior Priest eller Witch Hunter ev den fjärde High Elf klassen beroende på vad det är.

Hoppas någon har funderat på att göra en Guild:up:

MVH Joppe

Medlem

Ser inte ut som om någon har funderat på det eller så är det för tidigt.

Vet någon nått seriöst Order guild? Jag hittar mest Destruction guilds, eller mer eller mindre oseriösa guild.

Med seriös menar jag att man ska ha bra "lagkänsla" i guilden och att vissa vill köra PvE också men kommer och försvarar keeps och city om det behövs, inte ett guild som bara vill köra RvR 24/7. Jag vill ha både PvE och RvR i WAR så ett seriöst guild gör hela spelet minst 10x bättre än vad det är.

Inaktiv

Har startat ett pre-WAR guild med en annan vid namn Legions Of Khorne

dvs chaos only


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem

Är gärna med i ett guild så fort Skaven finns spelbar.

Tills dess spelar jag AoC till 100%

Medlem

Jag har hittat ett guild som heter Black Watch Militia (BWM) som jag har pratat lite med och jag får gärna joina dom men dom ska spela i en server i Northen American som kommer skilja sig 6 timmar från sverige. Det innebär att jag inte kommer vara med i så många events som dom kommer hålla pga tiden. Så om någon vet något europeiskt guild som jag kan joina är jag tacksam, men det ska vara ett seriöst guild.

Medlem

Känns lite tidigt för guilds för WAR =D

Lär dyka upp ett par tiotal svenska när spelet börjar närma sig lite mer.

Men om nu FZ eller nått likande ville dra igång nått, så hör av er!


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Känns lite tidigt för guilds för WAR =D

Lär dyka upp ett par tiotal svenska när spelet börjar närma sig lite mer.

Men om nu FZ eller nått likande ville dra igång nått, så hör av er!

Ja men om jag vill joina tex BWM så vill ledningen i guilden att man ska lära känna varandra och det kan ju ta lite tid om det kommer in några nya varje vecka:)

Ja jag vill också veta om det är någon här på FZ som ska starta ett eget guild. Skicka gärna PM eller svara i den här tråden om ni ska göra ett eget.

Medlem

Är osäker på om jag orkar köra ett eget guild den här gången, men är gärna med och startar ett guild tillsammans med lite annat löst folk. Jag har en hel del erfarenhet av att leda raider osv vilket kommer bli till stor nytta, som sagt orkar jag nog inte med att vara guildleader själv den här gången.

Ska spela greenskin antar jag, förmodligen tar jag med mig minst en polare som också har erfarenhet av att vara guildleader då jag tror han kommer köra dark elf.

1
Skriv svar