Svensk Mythos Guild

Inaktiv
Svensk Mythos Guild

Tjaa, det här får bli en av mina första poster här på FZ forumet Hoppas ni e snälla..

Jag driver en Guild på Mythos (www.mythos.com) som heter Swedish-Elite. Ni kan hitta länken till Guild forumet lite längre ner i min post!

Mythos?
För er som inte vet vad Mythos är;
Alla har väl spelat klassikerna Diablo, Diablo II, Diablo II lod, eller kanske Hellgate London? Det är skaparna av dessa spel, Flagship Studios (ja Diablo serien gjordes av Blizzard, men flagship hoppade av tåget) som har gjort Mythos. Det fungerar ungefär som Diablo, och det är extremt roligt.

Beta:
Just nu håller Betan på i full takt, det betyder att ni är tvugna att ha en speciell Invite för att kunna få spela. DOCK så kommer dessa tas bort inom en mycket snar framtid, och ersättas med ett system där all kan ladda ner spelet och spela! Den nya patchen kommer stänga betan, och en helt ny Zone (act) kommer släppas tillsammans med massa andra skojjigt!

Status:
Vi rekryterar medlemmar för fullt varje dag, och nu har det blivit dags att försöka nå er på FZ! Vi är ca 100 medelmmar i guilden just nu, och säker över 300 karaktärer registrerade! Vi håller också på att arbetar på en ny design till hemsidan, och vi kommer ha en stor rensning av medelmsdata snart, det blir en fresh start för alla! Du kommer inte ligga efter någon!

Lågsäsong
Många kanske känner till Mythos vid det här laget, och dom som gör det vet att det är lågsäsong ING just nu, vilket betyder att många inte spelar. Folk väntar på den nya patchen. Men dom glada nyheterna (fanns det ens tråkiga nyheter?) är att den nya patchen kanske t.om släpps den här veckan! Så håll utkik.

Krav:
Alla medlemmar är Elite-Mode spelare. Anledningen till att vi bara är Elite spelare är för att vi bara tillåter Elite-Mode spelare att joina guilden. Alltså inga Normal, eller HCE. Vi tar heller inte imot folk från andra länder som INTE pratar svenska (vi har för närvarande 1 kille från finland som kan lite svenska)

Kontakt:
Om du vill joina guilden eller kontakta min angående frågor OM guilden/spelet, så är det nog lättast att skriva en post här, eller skriva på vårat forum (nedan) Man kan också nå mig över MSN/email @ creatorhellcat@hotmail.com

www.swedish-elite.info.se


signatur

Limpfittz aka Soetnos - GM @ Swedish-Elite: Mythos Guild

Inaktiv

Uppdaterat:

Vi har gjort om lite på vårat forum! kolla in det www.swedish-elite.info.se

Zone 3 har släppts också, för er som inte visste det! Till det kom också crafting, och mail systemet, Mythos har blivit ett roligare spel helt enkelt Häng på nu, joina oss och upplev den gamla sköna känslan av nytt fräsht spel..


signatur

Limpfittz aka Soetnos - GM @ Swedish-Elite: Mythos Guild

1
Skriv svar