Wow privat server

Inaktiv
Wow privat server

Eftersom detta är ett wow forum tänkte jag att här kanske finns folk som är interserade men av någon anledning har tröttna på någon faktor av wow, som jag tex inte orkade med den slö lvling raten

I alla fall jag har ett annat alternativ, privata serverar. Just den jag spelar på(är GM på) är en server som är baserade i lithuaen och ägaren är en väldigt snäll och noraml människa. För er som skulle vilja testa gå in på [http://wowdevils.servegame.com] också står det enkla instruktioner i väntsra hörnet(upp) som är tex att du ska regga ett acc och sen ändra en sak för att få tillgång till serverarna. Det är lika enkelt att ändra tillbaks så du kan spela på vanliga servrar.

Snabb fakta:
Instan 70, om man vill annars 40x xp
20x drops
Custom instancer, just nu bara en men jobbar på nästa.
Många events men roliga och bra rewards.
Snälla och kompetenta GMs
Vid ankomst kan man köpa alla set för t4 och sen kan man snabbt gå in och göra vår custom Mana tombs för t4 gear.
Hemsida: [http://wowdevils.servegame.com] (inte www. då funkar det inte)
Realmlist: wowdevils.servegame.com

För dom som säger att det är olagligt så enligt licens user agrement får man inte spela på en server som inte är hostad av blizzzard. men ingen har någonsin blivit bannad, de skulle inte heller kunna för de behöver din IP och då måste de ha tillgång till vår databas.

Och om ni har testat privat server för något år sen och tänker det var skit, så har det ändras som fan nu så det är nästa som vanliga men lite annorlunda såklart

Medlem

Hmmmm det här är en MMO forum del
du borde skriva dethär i WoW forumet på fz


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv
Skrivet av Salladsblad:

För dom som säger att det är olagligt så enligt licens user agrement får man inte spela på en server som inte är hostad av blizzzard. men ingen har någonsin blivit bannad, de skulle inte heller kunna för de behöver din IP och då måste de ha tillgång till vår databas.

Men vafan.. Det är inte olagligt, men det är emot Blizzards user agreement. Sen spelar det väl ingen roll om ingen blivit bannad eller inte, det är fortfarande emot Blizzards regler. Alltså är det helt säkerligen emot FZ reglerna också.

Medlem
Skrivet av Kibb:
Skrivet av Salladsblad:

För dom som säger att det är olagligt så enligt licens user agrement får man inte spela på en server som inte är hostad av blizzzard. men ingen har någonsin blivit bannad, de skulle inte heller kunna för de behöver din IP och då måste de ha tillgång till vår databas.

Men vafan.. Det är inte olagligt, men det är emot Blizzards user agreement. Sen spelar det väl ingen roll om ingen blivit bannad eller inte, det är fortfarande emot Blizzards regler. Alltså är det helt säkerligen emot FZ reglerna också.

Ja det är emot FZ regler

1
Skriv svar