Warhammer online - krävande?

Inaktiv
Warhammer online - krävande?

Funderar att skaffa detta spel när det kommer så jag undrar hur krävande detta spelet kommer att bli, vad jag har sett så ser grafiken i stort sett ut som wow (iofs så är det några månader kvar tills det släpps). Så om vi säger att jag skulle vilja maxa grafiken på spelet då, skulle jag behöva en "super dator" för det eller?

Jaa.. kanske inte så många här som kan svara på det.. men någon här måste ju ha varit inne på betan.

Medlem

Jag tror det kommer att bli ungefär som WoW


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Utvecklare brukar komplettera måndaskostnad med låga systemkrav. Jag tror dom struntar i grafiken och lägger ner resurserna på allt det andra, grafik skapar inte bra spel.

Medlem
Skrivet av lordnizze:

Utvecklare brukar komplettera måndaskostnad med låga systemkrav. Jag tror dom struntar i grafiken och lägger ner resurserna på allt det andra, grafik skapar inte bra spel.

Håller med


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Med tanke på att grafiken är hämtad från 90-talet, så nej.

Medlem

Grafiken kommer bli bättre än wow, det är säkert. Men du kommer inte behöva en monsterdator.

Medlem

Tycker det ser förjävligt ut på de filmer jag sett. Men de flesta har varit pre-alpha, så det säger inte så mycket om hur det kommer att vara i butik. Funcom, som tar fram AoC säger att man kan spela det med hyfsat mycket behållning på en dator som klarar Oblivion. WAR kommer definitivt inte att kräva mer.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Grafiken kommer helt klart vara snyggare än WoW när spelet släpps, betan är i princip bara till för att leta buggar i spelet och för att inte göra folk besvikna när spelet släpps så kommer dom öka grafiken och lite andra små saker. Annars hade det inte varit lönt att släppa spelet sen för ingen hade köpt det.
Men för att folk även ska köpa det kan man inte kräva för mycket iheller så du kommer förmodligen kunna köra på normal grafik utan problem på en hyfsad dator med xp eller vista


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem
Skrivet av lordnizze:

Utvecklare brukar komplettera måndaskostnad med låga systemkrav. Jag tror dom struntar i grafiken och lägger ner resurserna på allt det andra, grafik skapar inte bra spel.

WTF?

Grafik är spel

Så du skiter fullständigt om det hade varit Doom2 grafik på dagens spel?

noob lol!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

snarare du som är noob isåfall

vet inte riktigt hur du kan tyda det han säger till att han inte behöver bättre grafik än doom2

Ett spel kan vara uber alles snyggt men det räcker inte hela vägen.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar